Nu Online
Momenteel zijn er 108 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Lakonia in Berchem

8-1-2007 21:38:04
Hallo

Is iemand van jullie al in Lakonia in Berchem geweest?

Welke is het meest aan te raden als pasgetrouwd koppel (I, II of III) en waarom?

Beachparty lijkt me ook tof met een hoop kameraden, iemand al 'ns geprobeerd?

Tnx!

Groetjes,
Mieke

A
10-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 810

Sofie
23-5-2007
 Meld misbruik9-1-2007 7:57:54

Lakonia is een fantastische privé sauna!!!
Vorig jaar de kans gekregen om een bezoekje te brengen (cadeaubon). Hebben gekozen voor saunaruimte met Mexicaans thema. Een echte aanrader. (sauna, zwembad, jaccuzi,...)
Zeker doen!.

Groeten
Sofie

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik9-1-2007 8:28:57

Hi,

Wij zijn daar ook 1keer geweest vorig jaar, wij hadden toen III, volgens mij is dat wel het kleinste eilandje, maar was wel heel leuk. Ik denk dat de andere eilandjes wel een buitenzwembadje hebben en dat hadden wij niet.
Groetjes,
Véro

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik9-1-2007 8:33:01

Hey,

Mijn vriend heeft mij ten huwelijk gevraagd in Lakonia.
Het is zeker en vast de moeite waard.
Wij hebben ons voorgenomen om elk jaar terug te gaan voor onze huwelijksverjaardag en dit jaar gaan we de week voor onze trouw.
Wij hadden Lakonia I, over de rest kan ik dus niet veel zeggen maar als je het gastenboek op hun site leest zal je wel wat wijzer worden.

Groetjes, Sissi

Helga
11-8-2007
 Meld misbruik9-1-2007 17:29:51

Wij zijn daar ook al geweest. Het was daar echt super in orde. Ik weet wel niet of wij I II of III hadden. Het was het eiland waar je helemaal rond kon zwemmen. Wij vonden dit heel gezellig.

Groetjes,
Helga

A
10-8-2007
 Meld misbruik9-1-2007 20:00:08

Hallo

Ik lees dat je muziek-cd's kan meebrengen. Is er anders 'standaard' muziek of niets?

Groetjes,
Mieke

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik10-1-2007 8:22:52

Hey,

Wij hadden geen cd's mee. Ze vragen dan of het goed is dat ze zelf een muziekje opzetten. Bij ons was dat ontspannende muziek.

Groetjes, Sissi

P.s. Moest je nog vragen hebben, stel maar gerust.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...