Terug naar overzicht
Wij trouwen ook in domein carlton is een schone zaal en vriendelijk voor onthaal
Carlton is oké, zeker wat al het lekkers betreft en de bediening is ook super, dus deze vind ik positief, niets van opmerkingen, mooie tuin ook trouwens.Geen ervaring met Regency.Succes met jullie keuze en u hebt geluk dat u op deze korte tijd nog een zaal gevonden hebt.
Wij trouwen in de regency...Super vriendekijk, begripvol super bediening lekker eten!!!Mooie zaal klein maar gezellig buiten terras en een prachtige veranda.. Vriendin van ons is daar getrouwt en alles liep op wielethes niks te kort eten altijd warm gekregen
Gisteren salons Regency bezocht. Geen terras of veranda te zien gekregen. De zaal vond ik ook niet zo super. Wij kregen een kleine zaal omdat we maar met een beperkte groep zijn. Wel vriendelijk onthaald geweest, maar ik denk niet dat het deze zal worden... Morgen een bezoekje aan domein Carlton. Hopelijk een beter gevoel daar, anders mogen we opnieuw beginnen zoeken...Iemand ervaring met Ter Biest in Lauwe???
Oei, dat is wel jammer ! Terras is niet zo grooot zeg maar eerder een terrasje , raar dat ze veranda niet getoond hebben kon voor receptie gebruikt worden ook .. maar toch veel zoek plezier verder hopelijk vinden jullie iets! x