Nu Online
Momenteel zijn er 144 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tekstje Huwelijksuitnodiging

  8-1-2007 10:38:36
Aangezien wij reeds 2 jaar samenwonen, hebben wij alles al en gaan we geen huwelijkslijst opstellen. Maar hadden we graag geld gekregen om een eigen huis te kunnen kopen op termijn. Hoe formuleer je dit op een ludieke manier zonder hebberig over te komen? Iemand een idee?

Natalie
30-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 3915


freddy

 Meld misbruik8-1-2007 11:13:26

Halo Nathalie,

Voor mij ligt een uitnodigingskaart met volgende tekst :

cadeautip: gevolgd door afbeeldingomslag en rekeningnr.

Terloops, sommigen storen zich aan het feit dat ik,zijnde videograaf, jullie probeer te helpen met tips.
Stoorde het U ?
Graag antwoordje AUB

Dank bij voorbaat

Groetjes

Freddy



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik8-1-2007 11:48:35

Wij hebben ook gewoon cadeautip en dan een envelopje met ons rekeningnummer.
Mijn oma en haar zus willen ons een echt cadeau geven en van mijn oma krijgen we het salon dat we al zo lang mooi vinden en van haar zus krijgen we ook iets tastbaars.

Een tijdje geleden heb ik op het forum enkele berichtjes gezien waar ook wel leuke tekstje stonden die je kan gebruiken, volgens mij kan je deze wel terugvinden onder 'uitnodigingen'.
Groetjes,
Véro



Angie
14-7-2009
 Meld misbruik8-1-2007 11:57:23

Hey Natalie,

Wij zitten met hetzelfde probleem, wonen al 2 jaar samen en hebben alles al maar iedereen blijft maar vragen of we een huwelijkslijst hebben of wat we graag willen hebben. Wij willen ook liever geld om daarvan misschien op huwelijksreis te gaan want we zijn momenteel ook aan het sparen voor een huis. Wij dachten het in de uitnodiging te zetten onder de vorm van een rijmpje: mocht u ons willen verrassen, dan hopen wij dat het in een envelopje zal passen. Een rijmpje maakt het altijd iets minder erg vind ik. Hopelijk helpt het je wat verder. Alleszins nog veel succes gewenst met de voorbereidingen!

Groetjes,

Angie
14/07/07



nadia

 Meld misbruik8-1-2007 12:02:17

hallo

Wij hebben ook geen huwelijkslijst. Bij ons komt er vanonder op de uitnodiging:

Onze uitzet is compleet, ons huis is aangekleed.
Het enige dat ons hindert, is dat ons spaargeld is verminderd.
Dus mocht u ons iets willen schenken, dan mag u aan een centje of onze bankrekening denken.

achter "bankrekening" komt dan ons nummer.

groetjes
nadia
16/6/07



Wendy

 Meld misbruik8-1-2007 12:28:34

Wij gaan ook zetten
cadeautip: en dan een foto van een grappig spaarvarkentje (alleen hopen dat ons maten niet met een echt varken afkomen want ze zouden durven)



Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik8-1-2007 12:28:53

Bij ons komt er:

't Is maar dat je 't weet
Onze uitzet is compleet
Maar voor al onze dromen
Mag u met een (envelopje symbool) komen.
(zelf geschreven :-D)

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007



Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik10-1-2007 12:51:13

Wij hadden dit:

Met bloemen en huisraad is ons nestje al volgestouwd, maar aan een eigen huisje hebben we nog niet gebouwd. Dus, als je ons toch iets wil schenken, kan je misschien hieraan denken: 063-4012270-94 of.

Groetjes,

Katrien



Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik10-1-2007 12:51:55

Oeps, rekeningnr. vergeten te wissen . Geen donaties verwacht hoor ;-)Groetjes



Vân
7-7-2007
 Meld misbruik19-1-2007 23:57:06

Bij ons zal er het volgende komen:

Kadotip: Indien u ons met iets wilt verrassen, dan hopen we dat het in een envelopje zal passen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info