Terug naar overzicht
hoi wij trouwen in september en hebben ook een bus voor de suite .wij hebben ze besteld bij londen ceremonie.niet de goedkoopste maar de bussen zijn daar wel het mooist vind ik .retro bussen heb je ook maar die vonden we niet zo mooi.veel succes nog .
http://www.diligence-co.be/products.asp?language=nl&... Halo Christophe,Bovenstaand naar mijn gevoel een nuttige link.Terloops sommigen storen zich aan het feit dat ik, als videograaf, jullie probeer te helpen met tips. Stoorde het U ?Laat AUB iets weten.Dank bij voorbaat en succesFreddy Videograaf
Dag Christophe,Wij hebben een bus gehuurd bij www.ceremonievervoer.be ; de "firma" is gevestigd te Roeselare.Sabine31/03/2007
Wij hebben alle firma's bezocht die bussen verhuren.Onze mening:- Ceremonie Roger heeft DE mooiste bussen, maar daar moet je heel snel zijn... vb: in mei 2006 was er al geen enkele bus meer vrij voor 01/09/2007.- Ceremonie Pauwels: Alles perfect in orde. Staat bussen, prijzen, service, ... Maar jammer genoeg niets meer vrij. - Cloosterhof (Tielt): Uiteindelijk hebben wij voor deze firma gekozen omdat zij een heel mooi bussen-park hebben. Zij verzorgen hun auto's/bussen heel goed. En qua prijs zitten zij nog bij de aanvaardbare.- diligence-co: héél duur voor ons tegenover de rest. (Wij wonen wel in Oost-Vlaanderen)- londen ceremonie: Wij vonden hun bussen echt vuil... En die meneer hanteerd ook geen vaste prijzen. Toen hij zag dat ik niet echt overtuigd was, ging er ineens (bijna) 300 euro van de prijs af... Raar... Eén raad, als je naar bussen ga kijken, probeer dan zoveel mogelijk overdag te gaan. De bussen zien er soms totaal anders uit in het daglicht. Hopelijk hebben we je een beetje kunnen helpen...Isabel & Hans01/09/07
hallo wij hadden een bus gehuurd van visibuzz? Het was een oldtimer londense dubbeldekker. Heel leuk voor heel de familie. Het was schitterend weer en we hadden een open dak. Echt geweldig. Op www.visibuzz.be kan je het eens bekijken. Ze zijn wel franstalig, maar supervriendelijk. Wij hebben 690 euro betaald.
Wij hebben een oldtimersbuske gehuurd bij Het Bruidsparadijs & Antique van Kapellen. We hebben hen gevonden via www.bruidsparadijs.be We hebben er nog wel niet mee gereden. Das pas voor 23/06/07 ;-)
onze bus kwam van bij Ceremonie Roger foto's kan je zien op onze website www.kenny-evi.com Wij waren ZEEEEEER tevreden, prima service etc.Indien je vragen heb kan je me altijd mailen evi@blowreactor.comgroetjes
Hallo,Wij hebben een bus gehuurd bij Lauwers. Wij zijn die gaan bekijken en hij is heel mooi opgeknapt en binnenin prachtig aangekleed! De prijs daar valt ook nog mee.Groetjes,Helga
Hallo iedereen,bedankt voor de reacties. Wij zijn naar twee bedrijven geweest om eens te kijken. Het bruidspapradijs vonden we verschrikkelijk. Onverzorgd, vuil en gevaarlijk. In één van de bussen staken uit de zetels twee lange vijzen. Stel je voor als bruid dat je daaraan hapert met je kleed. De bussen hadden ook een muffe geur, niet gezellig.We zijn dan naar het Cloosterhof gegaan en die mensen hebben we genomen (op de beurs dit weekend. Mevrouw was zeer vriendelijk (haar man iets minder.) en de bussen waren proper en heel goed afgewerkt. We hopen nu op een vlotte samenwerking.Christophe.PS aan Freddy. Ikzelf ervaar dit niet als storend. Maar dat zal wel van persoon tot persoon afhangen. Ik beslis pas wie ik ga nemen als ik de mensen gezien heb. Ik ken een filmbedrijf en kies voor hen.