TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tanja
24-1-2015
|
5-2-2014 12:11:12
Wij geven wel een kleine attentie mee met de gasten. Wij gaan kleine boeddha-beeldjes meegeven. Ze zeggen dat boeddha-beeldjes enkel geluk geven indien je ze van iemand krijgt, dus op deze manier willen we ons geluk doorgeven en delen met onze gasten. Wij hebben deze via een groothandelaar gekocht voor 0,50 euro per stuk. Bedoeling is om ook geen suikerbonen mee te geven (veel te duur en mensen vinden het meestal niet lekker), maar wel gaan we iets lekkers meegeven door enkele vazen uit te stallen met Ferrero Rochers en Chocotoffs, omdat dit in ons kleurenthema past (goud en zwart). Ik denk dat je vooral moet kijken naar jullie eigen thema en daarrond moeten proberen te werken. Ben je bijvoorbeeld een fervent tuinier, kan je zaadjes en een klein bloedpotje meegeven, ...
|
|
Dorien
22-2-2014
|
5-2-2014 12:21:04
Wij hebben bedankingen in de vorm van een candy-bar. Dus een soort van snoepbuffet waarbij de gasten zelf hun zakje samenstellen. Wij hebben ongeveer een tiental soorten snoep voorzien van zoet tot zuurtjes, chocolade enz en iedereen zal zijn zin wel vinden. Voor de kleuren zijn we binnen ons kleurenpallet gebleven van de ganse trouw: rood & wit.
Groetjes
|
|
Jelka
1-8-2014
|
|
|
natacha
5-7-2014
|
5-2-2014 13:14:46
Wij hebben via de site van m&m's gevulfe buisjes aangekocht met onze namen erop en trouwringen erop getekend mooi en lekker deze kan je in alle kleuren did jezelf wenst bestellen.....wij hebben hiervoor gekozen omdat onze weddingplanner het aanrade om iets lekkers te geven ipv een foto of pen en etc.... de meeste lggen dit weg of gooien het zelf weg en iets lekkers word altijd opgegeten succes tachke
|
|
Silke
29-3-2014
|
5-2-2014 13:31:10
Wij hebben lange tijd ook het idee gehad om gepersonaliseerde lollies mee te geven met onze gasten, maar zijn toch van het idee gestapt. We willen vermijden dat mensen rommeltjes meekrijgen (zonder te zeggen dat jullie allemaal rommel meegeven met je gasten!!) van ons, en hebben zelf ondervonden dat we met een foto nadien even tevreden zijn. Wij gaan, zeer waarschijnlijk, achteraf iedereen een foto bezorgen met een persoonlijke bedanking. Dan kunnen de gasten zelf beslissen of ze hem bijhouden of weggooien ...
|
|
Annemie
30-8-2014
|
5-2-2014 14:16:38
Ik was aan het denken om ev cupcakes te laten maken, waar een verwijzing naar ons beroep in zit (ik ben zelf arts en mijn man jurist), dus we dachten aan cupcakes met een pleisterke op en zo'n hamer van uit de rechtbank. Iemand enig idee waar we zoiets zouden kunnen laten maken?
|
|
Mrs to be
28-6-2014
|
5-2-2014 14:48:57
@Annemie, ik weet niet welke regio, maar ik raad de bakboetiek in Mechelen aan! Kijk eens op hun website www.debakboetiek.be, daar kan je verschillende voorbeelden zien. Groetjes
|
|
Shari
30-4-2014
|
5-2-2014 15:07:52
we hebben confituurpotjes met onze naam en datum op, zo mini ouderwetse confituurpotjes met een stukje stof over het dekseltje. de potjes met sticker en stof gaan ruw geschat 50 tot 70 ct per potje zijn de confituur hangt af van de prijsvan de bananen op die moment. de bosbessen hebben geplukt en in gevroren dus die hadden ons niets gekost
|
|
Annemie
30-8-2014
|
5-2-2014 15:26:58
@mrs to be: bedankt voor het super idee! Wij wonen in Mechelen ;-)
|
|
Mieke
24-5-2014
|
5-2-2014 16:05:06
Hey,
Wij geven een foto mee van onze trouwdag. Want die kleine kadootjes geraken dan toch in de vergeethoek denk ik, allez, dat zou hier toch wel gebeuren. En een foto wordt toch gauw mooi aan de kant gezet of in een doos gestoken.
|
|
tinne
23-5-2014
|
5-2-2014 17:17:09
Ik geven een flesje anti kater water mee met een zakje aan met een aspirine in. Is gewoon een flesje Spa met een etiket op van onze namen en trouwdatum.
|
|
Mrs to be
28-6-2014
|
6-2-2014 11:55:19
@Shari, wauw dat vind ik ook nog een super leuk idee! Mag ik vragen waar je die potjes hebt gehaald? En die stofjes voor erover, maak je die zelf of? Hoe maak je die dan vast? Bedankt!!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|