Terug naar overzicht
Hallo Elise,Je kan dit nagaan op www.itg.be Dit is de site van het tropisch instituut voor geneeskunde.
Hey,Wij gaan ook op safari naar Kenia als huwelijksreis. Onze huisarts zei dat we zeker malariapillen moeten nemen. Het risico is te groot als je ze niet neemt, zei hij.GroetjesMaartje13/10/2007
Hallo,Voor Kenia heb je inderdaad wel zeker malaiapillen nodig. Maar waarom zou dit een probleem zijn? Wij hebben er vorig jaar ook genomen om naar Sri Lanka te gaan en als je Malarone neemt heb je nergens last van..wel niet de meest goedkopen maar dan ben je tenminste zeker dat je geen nevenwerkingen hebt wat bij de rest wel mogelijk is..Wat een eventuele zwangerschapswens betreft, een maand na de laatste inname mag je zwanger worden..groetjes,Ilse
Hallo,ik heb ook Malarone genomen toen ik naar Kameroen ging en ben er heel tevreden over. Ik heb geen bijwerkingen gehad. Wat die zwangerschap betreft, praat best een met je gynaecoloog. Moest ik van jou zijn dan zou ik me niet laten afschrikken door malariapillen. Zo een reis is echt een levenservaring dus zeker doen!groetjesIsabel110807
Hi Elise,Wij hebben dit weekend besloten van (als alles goed loopt) ook op safari te gaan in het zuidelijk deel van afrika. Waar gaan jullie juist naartoe? Gaan jullie gewoon met z'n tweetjes op stap of sluit je je aan bij een groep (veiligheid?)? En via welk agentschap leg je je reis vast??Ik ben heel benieuwd, bij ons is het nog maar een idee!Klaar