Nu Online
Momenteel zijn er 179 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Toch toegeven,maar toch willen ze niet komen :(

  23-1-2014 11:34:20
hoi dames en heren,
geef je dan toch toe om hun meisjes mee te nemen naar ons huwelijk,ze zijn 11 en 14 jaar,tzijn nie echt kinderen meer hee,ze gedragen zich al wa meer lijk ne volwassene.al goe en wel,dan komt het excuus da ze naar school moeten die vrijdag.
idd,maar voor zo een feestgelegenheid kunnen ze afwezig zijn op school mits een bewijs van het huwelijk.ik heb da ooit moeten doen met de begrafenis van mijn grootvader,mijn vader moest voor bewijs zorgen voor school.
en anders mag men als schoolplichtige 4 maal afwezig zijn met een zelfgeschreven brief.
dan smoet hij dat hij geen tijd heeft de vrijdag.
ze werken allebei niet!!zij heeft een ingewikkelde zwangerschap ze is nu 10 weken ver,heeft 6 miskramen gehad.ze kwam nooit verder dan 5 weken :(
dan smoet em da ze persoonlijke redenen hebben waar ze aan niemand kunnen vertellen.
wij denken vooral dat het om geld gaat,cadeau voor het bruidspaar,benzine verdoen,kledij voor zichzelf,vrouw en meisjes.kost allemaal geld hee.
we zeiden vraag hulp aan je schuldbemiddelaar.dan ist we hebben geen reserves meer,maar kan dan wel een caravan kopen,een nieuwe auto,ne zwembad zo ne rond tamelijk groot zwembad voor in een grote tuin.
da ze da dan gewoon zeggen da ze nie wiln komen,of dat het financiëel nie gaat.
ze kijken eerst teleurgesteld da de kids nie mee mogen,nu geven we toe en tes nog nie wel.
op den duur kan je niets meer goed doen!
sorry meiden,maar dit moest er even uit! :'(
wa vinden jullie van hun verhaal?ben er nie goe van wi zeg!

sandrine
14-3-2014
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1435


abra

 Meld misbruik23-1-2014 12:29:28

Tja...

Het klinkt hard, maar volgens mij hebben ze geen interesse om te komen.
Om welke reden dan ook...

Het is natuurlijk ook niet leuk om zo'n mensen die geen interesse hebben, om die dan toch op je trouwfeest te hebben.

Wel jammer voor je.



mona
27-7-2013
 Meld misbruik23-1-2014 13:33:39

Op je vorig topic hadden ook al een paar mensen gereageerd dat er waarschijnlijk wel een andere reden was om niet te komen dan het feit dat de kinderen niet mee mochten. Ik zou niet aandringen, anders ga je inderdaad mensen hebben die er eigenlijk tegen hun zin zitten (om welke reden dan ook).



Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik23-1-2014 14:02:04

Ik vrees er ook voor dat zo'n mensen altijd een excuus gaan vinden om niet te moeten komen.
Zonde voor jullie, want jullie hadden over deze mensen een ander beeld.



Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik23-1-2014 14:37:31

Soms is het een harde les, maar ik denk dat je hieruit ook je conclusies moeten trekken. Als ze zelfs na aanpassingen langs jullie kant niet willen komen, zullen ze waarschijnlijk sowieso niet willen komen hebben. Ik denk ook dat je het dan beter laat gaan en je focust op jezelf en je ventje en de mensen die wel die moeite doen. En soms kan je dan beter met een kleine groep samen zijn dan met een boel 'fakers'. Maar dat is maar mijn bescheiden mening.


ps: ik vind het echt jammer voor je, ik maak momenteel iets gelijkaardigs door (zie vorige post).




gerda

 Meld misbruik23-1-2014 20:08:02

Als ik alles lees wat je hier op het forum post, begin ik toch mijn wenkbrauwen wat te fronsen. Als je uit alle genodigden maar 2 (!!!) mensen overhoudt die naar jullie trouwfeest willen komen dan wordt het misschien tijd om ook jullie zelf eens te bevragen. Hebben jullie in het verleden misschien zelf een kwetsende houding aangenomen? Als ik lees hoe kort je door de bocht gaat met je neef en z'n vrouw (ze kopen veel te veel, plaatsen zwembad zonder centen, hebben geen geld, werken allebei niet..) wel Sandrine, je kan nooit andermans rekening maken. Bovendien las ik in één van jouw vorige posts dat jullie beiden ook niet werken, je gaat een nieuwe BMW kopen, je rijdt 3OOkm naar Aarschot voor ringen,...voor mij niet gelaten maar ik denk dat velen onder ons zich afvragen of ze gek zijn om alle dagen braaf te gaan werken als je dit allemaal leest.....



sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik23-1-2014 21:26:03

wij weten wat we doen met onze centen,dopgeld of werkgeld,het is en blijft geld.
kwetsende dingen hebben we hen niet gezegd,hun dochter moet melkbrood eten terwijl ze dit niet lust,ze at een half brood van ons carrefourbrood.echt waar,maar ze willen niet eens plooien voor hun dochter aleja zijn dochter.ze denken dan liever aan hunzelf,oke wij werken ook niet,maar die bmw dat we willen kopen zullen we er hard voor sparen zoals elke werkende mens hier op aarde.en ja als je 30% korting krijgt op je ringen zou ik met plezier naar aarschot rijden hoor.
mijn aanstaande zit al 6 jaar stil omwille van alleenstaande vader te zijn toen hij alleen was en had de financiën niet om een creche te betalen voor zijn kids,dus moest hij thuis blijven.moeder kijkt er niet naar om!!en nu moet niemand hem nog hebben als werkmens omdat het taboe is dat een man thuisblijft voor zijn kinderen!
ik heb altijd pech,ik wordt altijd door een of andere reden ontslagen,failliet,niet genoeg geld om personeel te betalen,burn out,bijna zenuwinzinking gehad omdat ik 7/7 werkte,we moeten sparen voor 2 paar beugels voor de zonen,beiden een bril,mijn dochter leeft in co ouderschap.we moeten internaat betalen.dus als dopmensen ben ik er best trots op hoe ver we geraakt zijn,de meeste doppers kunnen dit niet,want leven naar hun daguur.veel tijd hebben we niet om te spenderen aan onszelf,in de 3 jaar tijd dat we samen zullen zijn zal het de aller eerste keer dat we een weekend zonder kids zullen zijn.en de laatste keer ook.Wij gaan niet op reis of zetten niet uit,daardoor krijgen wij makkelijk geld gespaard.
Ik wil ook graag gaan werken hoor,maar vertel dan eens aan die interiems da ze nie me u voeten moeten spelen of enkel GEBRUIKEN voor vuil werk,ben er neit vies van maar na 2 weken hoeven ze u niet meer!sorry maar ben geen 18 meer ik wil vast werk!!maar als niemand openstaat voor ons aan te nemen nja niets aan te doen hoor dan.



sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik23-1-2014 21:38:16

ze wilden wel komen,met veel plezier zelfs.maar ze konden niets doen met hun kinderen.daarom zeiden we dan ok is goed neem hen dan toch mee,dan kunnen jullie er toch bij zijn.en hebben we ietje meer volk.maar dan komt plots dit hee :(
nuja zoals sommigen zeggen hierboven,gewoon loslaten en genieten met de mensen die wel willen vieren met ons.zijn vrouw wil nog steeds komen hoor en de meisjes ook,maar die neef weer niet.
en even ter duidelijkheid gerda van MAAR 2 mensen,hoe zou je zelf zijn als je eigen ouders je zeggen da ze liever hun honden hebben dan je eigen huwelijk??
of als je ouders hebt die een ongewenst kind op de wereld hebben gebracht (ik dus)
en nie eens komen naar de geboorte van je zoon,verjaardag,doopsel,ze zien mij nie eens staan,ze gaan met alle plezier naar lendelede,maar doen dan nie eens de moeite om te bellen naar me om te vragen of ik thuis ben (kortrijk) het is 10 min van lendelede!!sorry hoor maar dan is de kous ook af voor me



gerda

 Meld misbruik23-1-2014 21:53:03

Denk je niet dat dit in andere gezinnen ook voorkomt? Kijk eens wat positiever tegen de dingen aan: jullie zien mekaar graag, hebben geen levensbedreigende ziekte, gaan trouwen. Wat let je om een gelukkige vrouw te zijn en tevreden te zijn met de dingen die je hebt? Wat maakt het dan uit hoe een ander leeft, of je al dan niet naar een schoonheidssalon kan, of je al dan niet op reis kan,...Haal vreugde en voldoening uit dat wat echt telt in het leven. Je klinkt me zo miscontent en da's zo jammer met het mooie vooruitzicht dat je hebt: trouwen met de man die je graag ziet...



sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik23-1-2014 22:08:23

ik ben heel gelukkig hoe ik nu leef en ben zeker blij.het enige wat nu nog telt voor mij is mijn (man) en mijn gezin.
Maar zou je het zelf niet jammer vinden dat je geen contact hebt met je ouders?dat jij steeds de moeite moet doen om contact te houden en dat het nooit wederzijds is?
ze willen nie eens komen naar de doop van mijn dochter,ze moet nog gedoopt worden idd.
da kwetst en dat houd me soms toch wel eens bezig in mijn hoofd hoor,ruzie hebben we niet,da is een feit.vraag je dan jezelf heel de tijd waarom willen ze geen contact met me terwijl je niets misdaan hebt.
nuja we weten met wie we zullen vieren,en ik ben trots op wat we tot nu toe bereikt hebben,en doppers hee,ze zouden beter eens de dronkaard en junkies eens aan de tand voelen ipv 24/24 werkende ouders voor hun kinderen en ooit tijd voor zichzelf.
wij zijn inderdaad niet alleen die dit zo dingen meemaken,heel jammer trouwens.
maar we kunnen er enkel het allerbeste van maken in zo een kort mensenleven :)
sorry dat ik zo boos werd,wat neit van mijn gewoonte is trouwens.maar soms kwetst het zo hard dat ik gewoon even niet meer kan


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info