Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen met klein kaartje?

  20-1-2014 17:02:07
Dag mede-bruiden

Mijn vriend en ik zijn volop bezig met de voorbereidingen voor onze trouw op 12 juli. We kijken momenteel volop voor uitnodigingen. Ik heb al wat rondgeneusd op het internet maar ik vroeg mij 1 ding af:
Er komen mensen naar de receptie in de namiddag, er komen mensen naar het avondfeest en dan nodigen we ook nog een paar groepen uit voor het dansfeest en dessert. Is het dan niet makkelijk om 1 versie te maken van de uitnodigingen en bij iedereen een klein kaartje erbij te steken met extra info over wanneer ze verwacht worden? Of maken jullie dan 3 verschillende versies? Op sommige sites is dat duurder. Meestal vind ik wel geen optie om zo'n klein kaartje te maken....

Iemand tips?

Karen
12-7-2014
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 2064


sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik20-1-2014 18:21:56

hey,ga eens zien bij www.poobies.be daar kan je je eigen ontworpen kaartjes maken alle groottes en kleintes die je maar kan bedenken.
liefs sandrine



kathleen
9-8-2014
 Meld misbruik20-1-2014 20:28:29

Wij hebben zelf een ontworpen en dan hebben we een apart kaartje voor de daggasten ontworpen in dezelfde stijl met een soort dagplanning op voor die mensen.



Karolien
5-4-2014
 Meld misbruik20-1-2014 22:36:24

Wij laten verschillende uitnodigingen drukken.



Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik21-1-2014 8:47:06

Wij hebben een twee verschillende uitnodigingen gemaakt + dagprogramma + visitekaartjes (waarvan je dus de tekst kunt aanpassen). Dit alles hebben we gedaan via Vistaprint en al zeg ik het zelf, het resultaat mag er zeker wezen! En het is betaalbaar...



Nicky
3-5-2014
 Meld misbruik21-1-2014 9:56:40

wij hebben onze grote kaart met de kerk en het gemeente huis en dan kleine kaartjes in hetzelfde materiaal met dan de verschillende feesten op... op www.buromac.com kan je gratis stalen aanvragen.

Succes



Anja
30-8-2014
 Meld misbruik21-1-2014 15:36:49

Ik volg even mee.. Zelfde concept bij ons :)



Tiny
12-7-2014
 Meld misbruik22-1-2014 0:33:30

Dag medebruidje van 12 juli :) zelf zou ik een appart kaartje bijstoppen zou het te bedrukt vinden :) x



Karen
12-7-2014
 Meld misbruik22-1-2014 12:32:46

Alvast bedankt voor jullie tips. Ik zoek nog even verder. Heb ondertussen ook wat voorbeelden besteld. Ik denk toch dat ik zal gaan voor het kleine kaartje om de kaart zelf niet te ingewikkeld te maken...



Elke
7-6-2014
 Meld misbruik23-1-2014 11:29:41

Wij hebben standaard trouwbrief en 2 aparte kaartjes, is volgens mij de makkelijkste oplossing



Melissa-Sven
12-7-2014
 Meld misbruik24-1-2014 9:46:14

Dag medebruidje :) wij hebben net het zelfde wij zouden 1 klein kaartje maken met de 3 keuzes op en dan moeten wij enkel aanduiden voor wat ze uitgenodigd zijn zo bespaar je ook kosten
Hopelijk ben je wat met deze tip



Karen
12-7-2014
 Meld misbruik24-1-2014 17:28:12

Als je werkt met een klein apart kaartje met daarop waarvoor ze juist zijn uitgenodigd, wat zet je dan juist op de kaart zelf? Gewoon plaats en datum van het jawoord? En dan op het kaartje de uitnodiging voor avondfeest of receptie?



Melissa-Sven
12-7-2014
 Meld misbruik24-1-2014 20:40:15

Jaa gewoon nog een gedichtje vanboven en dan in de midden dat we ons jawoord geven op 12 juli 2014 in stadhuis van brugge en om 15u in de sint walburgakerk in brugge trouwen . En dan nog een tekstje en dan links vanonder adres van de feestzaal .



Melissa-Sven
12-7-2014
 Meld misbruik24-1-2014 20:40:28



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info