Nu Online
Momenteel zijn er 65 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

RODE LEUKE SCHOENEN

  4-1-2007 22:48:40
Hallo iedereen!

ik laat mijn trouwjurk maken en hebben eindelijk kunnen beslissen dat het een (heel erg) rode zal worden! Nu wil ik binnenkort op zoek gaan naar bijpassende schoenen, maar ik weet niet precies waar ik moet beginnen zoeken. Want:
-ze moeten rood zijn
-niet met zo'n lange scherpe punt, liever heel rond, vind ik veel schattiger
-een hak van ongeveer 3 cm
-ze mogen wel iets bijzonders, speciaals hebben

Weet iemand van jullie waar ik, in de buurt van Antwerpen, of eigenlijk eender waar, zoiets kan vinden???

Heel erg bedankt!
Veeleisende Lies ;-)
30-06-07

Lies
30-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 516


Veerle
18-7-2007
 Meld misbruik5-1-2007 0:05:40

Helaba!

In de Nationalestraat in Antwerpen is een winkel met danskledij. Daar hebben ze onder andere flamenco-outfits en (als ik het me goed herinner) ook rode flamencodansschoenen! Die zijn altijd met een ronde tip en een hak van redelijke hoogte!
De laatste keer dat ik in die winkel was, stonden er ook rode schoentjes met witte bolletjes, superschattig, maar misschien niet helemaal geschikt als trouwschoen?
Als de man in die winkel je niet kan verderhelpen, weet hij vast wel andere adresjes voor rode dansschoentjes!

Veel succes alvast!

Veerle



chantal
14-4-2007
 Meld misbruik5-1-2007 9:54:44

Hallo Lies ,

Alvast proficiat met jullie huwelijk . Rode schoenen vinden zal niet makkelijk worden je kan misschien als je leuke schoenen vinden maar in de verkeerde kleur in een rood bad laten zetten (zoals ze dat noemen ).
In de winkel waar ik mijn schoenen gekocht heb zei die mevr.dat dit heel veel bruidjes nadien doen met hun witte schoenen .Alvast een tip en veel succes.
Chantal



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik5-1-2007 10:08:42

Hey,

Inderdaad in een winkel van dansschoenen ofwel bij Elsa Coloured Shoes. Met een staaltje van je jurk 'verven' zij de schoenen in exact dezelfde kleur.

Veel succes met je zoektocht!

Groetjes, Sissi


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...