Nu Online
Momenteel zijn er 274 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Biologische vader

  18-1-2014 20:45:22

Vraagje!

Mijn vader geeft mij weg tijdens mijn huwelijk, alleen is hij niet mijn biologische vader. Mijn bio-vader is niet aanwezig in mijn leven en dus ook niet tijdens de bruiloft, maar staat natuurlijk wel op de huwelijksakte. Kan je dit veranderen? Ik zou het vreselijk vinden als ze de akte voorlezen met zijn naam als vader, terwijl mijn, voor mijn gevoel, echte papa daar in de zaal zit......


Claire
27-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1331


Veva
28-9-2013
 Meld misbruik18-1-2014 21:15:23

Ze vermelden de naam van je ouders niet tijdens de wettelijke trouw. Ze staan wel in je huwelijksboekje, maar daar kan je helaas niks een doen. Maar voorlezen doen ze niet.



Claire
27-6-2014
 Meld misbruik18-1-2014 22:28:43

Goed om te weten dank je wel! Bij de vorige twee bruiloften waar ik was werden ze voorgelezen na het tekenen. Kreeg het meteen spans benauwd hahaha.


Dank!




stephanie
26-4-2014
 Meld misbruik19-1-2014 0:13:34

misschien eventueel eens zeggen tegen degene die het huwelijk voorleid, dat je dit niet wilt, dat het voorgelezen wordt.



mona
27-7-2013
 Meld misbruik19-1-2014 3:00:44

Toch wel hoor. Bij ons huwelijk werden de namen van de ouders voorgelezen. Gisteren ook een trouw meegemaakt in andere gemeente, ook daar werden de namen van de ouders vermeld.



Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik19-1-2014 6:37:03

Bij ons worden ook de namen voorgelezen, in detail.
Ik zou hen ook vragen om dit gedeelte te laten vallen. Normaal moeten ze er toch begrip vor kunnen opbrengen, zou ik denken !



Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik19-1-2014 8:48:47

daar had ik nog nie aan gedacht. is bij mij ok zoals bij jou dorothy, mijn bio vader is terug naar zijn thuisland spanje vertrokken toen ik 9 jaar was. jarenlang niets meer van hem gehoord, tot ik mijn oom aan de telefoon kreeg op mijn 26 ste met de melding dat gij al dood was toen ik de leeftijd van 19 had. mijn mama is hertrouwd dutoen ik 10 was, en mijn stiefvader heeft altijd zo goed mogelijk voor mij gezorgd. ik heb wel altijd de connectie tussen vader en kind gemist, maar zou het ook raar vinden mochten ze mijn bio vader vermelden bij het huwelijk



Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik19-1-2014 8:53:03

had mij blijkbaar van naam vergist dorothy moest claire zijn!



tatijanna
20-9-2014
 Meld misbruik19-1-2014 15:11:14

mijn echte vader die wil me niet kennen dus zou ik idd wok liever zijn naam niet horen op mijn dag, zou liever die van men stiefvader hebben maar jammer genoeg is deze enkele maandjes geleden overleden aan een hartslagader breuk. wat het dan ook weer moeilijk maaakt voor me


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...