Nu Online
Momenteel zijn er 148 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoe zet ik dit op de uitnodiging?

  13-1-2014 9:31:08
Hey

Kunnen jullie mij even helpen met de tekst voor de uitnodiging?

Wij trouwen namelijk in intieme kring (max 30 man) en zouden na de trouw in de namiddag de mensen willen uitnodiging een receptie gevolgd door een buffet. Hierna volgt geen dansfeest ofzo en de bedoeling is eigenlijk dat het tegen 21.00 gedaan is.

Hoe kan ik dit op de uitnodiging zetten met niet te veel woorden, maar dat het toch duidelijk is?

Alvast bedankt!

Hilde
11-4-2014
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1243


Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik13-1-2014 10:14:54

Ik heb niet direct inspiratie voor een tekstje, maar je zou de eindtijd kunnen vermelden. Dan is het in ieder geval meteen duidelijk dat het niet tot na middernacht zal duren.



sandra
13-9-2013
 Meld misbruik13-1-2014 11:05:46

als je de uitnodigingen persoonlijk afgeeft kan je er ook bij vertellen dat er geen dansfeest is?



Sara
30-3-2013
 Meld misbruik13-1-2014 16:34:45

Ik zou inderdaad ook gewoon vermelden: wij nodigen u uit op onze receptie van 18h tot 21h in zaal....

Dan is het ook duidelijk dat er een einduur is. Ze zullen zelf wel concluderen dat er geen dansfeest is mits je ze uitnodigt voor een receptie met een vrij vroeg einduur.

Groetjes



Martine
14-6-2014
 Meld misbruik14-1-2014 1:54:00

Hier geen specifiek einduur en nog geen uitnodigingen.
Maar wij doen een barbecue in de namiddag voor 35 à 40 personen, geen avond- of dansfeest en ik hoop dus dat mijn gasten doorhebben dat als 't eten op is ze nog wel effe mogen blijven zitten, maar dat er dus niks meer komt.

Ik vermeld denk ik wel op de uitnodiging dat het om een barbecue gaat. Ik hoop dat de meesten dan al hun conclusies trekken :).

Met een echt einduur wil ik niet werken, want het is ook niet dat ze om bijvoorbeeld 8 uur allemaal buiten moeten. Als 't gezellig is / goed weer is (wij kunnen buiten zitten) / ... mogen ze gerust nog wat blijven hangen ;). Maar dus niet tot 3 uur 's nachts.

Een heel deel van mijn genodigden zijn bovendien mijn tantes en nonkels van rond de 60 à 75 en die moeten bovendien nog een heel eind rijden terug naar huis.



Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik14-1-2014 9:18:12

Als het met dansfeest is, staat dat er meestal wel bij op de uitnodiging, dus voor mij zou het duidelijk zijn als er "barbecue" staat. Maar dan zou ik niet de benaming "avondfeest" gebruiken bijvoorbeeld, want dat kan wel weer voor verwarring zorgen.

En alleen "receptie" in het geval van Hilde zou ik ook niet doen, omdat er daarna nog een buffet volgt. En dat verwacht je niet bij een receptie.



Hilde
11-4-2014
 Meld misbruik14-1-2014 15:04:24

Bedankt alvast voor de reacties. Ik denk dat ik het gewoon ga houden op receptie en feestmaal ofzo. De meesten weten inderdaad al dat het niet tot 's avonds laat gaat duren.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info