Nu Online
Momenteel zijn er 234 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Foto's printen

  10-1-2014 10:32:12
Hallo,

Mijn uitnodigingen die ik wou maken zijn volledig mislukt. De paniek slaat toe want met nog 63 dagen op de teller is het nu niet het moment om te prutsen met de uitnodigingen.

Dus ga ik andere simpelere uitnodigingen maken. Ik had mijn enveloppen al gekocht dus ik moet in dat formaat blijven werken.

Nu zoek ik dus een site die betrouwbaar is om foto's te bestellen voor op mijn uitnodigingen. Het formaat moet wel 10 op 10 zijn of in elk geval vierkant.
Maar ik vind enkel sites waar je rechthoekige kan printen. Rekken ze de foto dan uit of staat er gewoon een witte boord naast?

Lien

lien
15-3-2014
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1309


Jill
17-5-2014
 Meld misbruik10-1-2014 11:20:56

ben je zeker om je uitnodigingen 10x10 te maken? dit is buiten formaat voor de post en moeten dus 2 postzegels op



lien
15-3-2014
 Meld misbruik10-1-2014 11:36:19

De uitnodigingen gaan groter zijn. De enveloppen die ik heb zijn 16x 16. En wij gaan bijna alle uitnodigingen zelf afgeven. Dus voor de enkele die we moeten opsturen is dit ook geen ramp.



Ann
26-5-2014
 Meld misbruik10-1-2014 12:09:32

Eventueel een ander (gebruikelijker) formaat bestellen en dan de randen wegknippen?



lien
15-3-2014
 Meld misbruik10-1-2014 12:11:16

Ja maar ik heb schrik dat ze de foto gaan uitrekken of doen ze dit niet?



Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik10-1-2014 12:21:59

Mijn ervaring bij de fotoservice van de Colruyt is dat je de keuze krijgt: of de afbeelding wordt bijgesneden tot een rechthoek, of er komen witte randen naast.
Ik zou het gewoon eens proberen: selecteer deze foto om hem af te drukken en kijk of je een waarschuwing krijgt dat het formaat niet klopt. Dan kan je normaal gezien kiezen hoe je dit wil oplossen. (En op dat moment heb je nog niets besteld, dus kan je de bestelling altijd weer annuleren als het niet gaat hoe jij het wil.)



Marijke

 Meld misbruik10-1-2014 13:05:15

Dag Lien,

Ik heb je een privé berichtje gestuurd.

Groetjes,
Marijke
www.camarij.be



Marie
25-1-2014
 Meld misbruik10-1-2014 13:30:37

Waarom ga je niet eens langs bij een fotograaf? Dan kan je al je wensen doorgeven en betaal je pas als je resultaat hebt.



Christ

 Meld misbruik10-1-2014 17:32:20

Normaal rekken ze die foto niet uit, als jij de juiste formaten en dpi gebruikt... de foto moet uiteraard ook over voldoende pixels beschikken...

een fotograaf aanspreken zou inderdaad geen slechte zaak zijn, dan ben je zeker en kan je eventueel vragen 'proefdruk' te zien...




lien
15-3-2014
 Meld misbruik11-1-2014 9:20:43

Iedereen bedankt voor de reacties, het probleem is opgelost nu.



Jorien
2-8-2014
 Meld misbruik12-1-2014 8:58:57

waar had je je uitnodigingen laten maken?



lien
15-3-2014
 Meld misbruik12-1-2014 20:19:47

zelf gemaakt, dus het is mijn eigen fout



Jorien
2-8-2014
 Meld misbruik14-1-2014 7:26:25

Oei, maar toch ergens laten afdrukken (via vistaprint of...??)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info