Nu Online
Momenteel zijn er 5 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vraagje voor de mei 2014 bruidjes

  6-1-2014 11:26:14
Hallo allemaal

Vraagje, wanneer versturen jullie de uitnodigingen?
Deze maand nog of in februari ?
En welke datum hebben jullie als bevestiging ?
Wij trouwen 24 mei, en heb bevestigen voor 30 april.
Is dat te vroeg ? Als er nog mensen zijn die te laat zijn, heb ik nog een Beetje marge.
Alvast bedankt voor de reactie

Groetjes

wendy
24-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 15 | Gelezen: 1419


Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik6-1-2014 11:47:14

Dag Wendy,

Wij trouwen ook 24 mei. Onze uitnodigingen zullen verstuurd worden begin april (ongeveer een 6 weken voor de feest) en we vragen bevestiging voor 10 mei. Onze traiteur heeft de bevestigingen eigenlijk pas nodig op 20 mei (we hebben wel een traiteur los van de zaal dus dit maakt misschien verschil) maar dan kan ik degenen die nog niets hebben laten weten nog bellen na 10 mei.

Groetjes en nog veel voorbereidingsplezier.

Annelies



Yvonne
2-5-2014
 Meld misbruik6-1-2014 12:00:13

Hallo Wendy,

Wij trouwen 2 en 3 mei en versturen onze uitnodigingen ook pas 6 weken op voorhand, dus ongeveer midden maart. De bevestiging vragen we voor 15 april.
Groetjes!



evy

 Meld misbruik6-1-2014 12:23:46

Dag Wendy, wij trouwen 17 mei en zullen versturen tegen 7 april.



Carolien
28-9-2013
 Meld misbruik6-1-2014 13:24:52

Hey! Wij hebben ze 7 weken op voorhand verstuurd, ik kon gewoon niet meer wachten tot 6 weken :p Als je ze te vroeg verstuurt zullen de gasten veel sneller vergeten dat ze moeten antwoorden, omdat ze toch denken dat ze nog alle tijd hebben. Mijn ouders hebben wel maanden op voorhand een mailtje rondgestuurd naar familie om het goede nieuws en de datum alvast te melden :)



sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik6-1-2014 13:48:02

yvonne,jullie trouwen wanneer mijn zoontje 2 jaar wordt ;) op 2 mei :p



Silke
29-3-2014
 Meld misbruik6-1-2014 14:11:57

Wij zijn die van ons nu druk aan 't uitdelen met de kerstfeestjes, en eigenlijk is dat al vrij vroeg ... Ik zou nog even wachten als ik van jou was!



Tim

 Meld misbruik6-1-2014 14:48:19

Hoi Wendy,

Tussen 6 en 8 weken is een normale termijn.

Groetjes
Tim
www.ragazzo.be



Charlotte
17-5-2014
 Meld misbruik6-1-2014 14:51:37

Wij trouwen 17 mei en we zullen de uitnodigingen ergens eind maart versturen



stephanie
17-5-2014
 Meld misbruik6-1-2014 14:53:34

Wij trouwen 17 mei 2014 en ik wil ze eind januari opsturen,
de gasten moeten tegen eind maart bevestigd hebben. Degene die dan nog niet bevestigd heb bel ik nog op maar degene die het dan nog niet kunnen bevestigen hebben pech! Ik wil mij hier niet op het einde nog zorgen over hoeven te maken dus wil dat dit tijdig in orde is zodat ik ook de zaal en de taart en eventueel bedankjes kan afstellen op het aantal gasten :)




wendy
24-5-2014
 Meld misbruik6-1-2014 15:19:56

Dank je wel allemaal , dan kan ik nog even adem halen :-)



Greet
24-5-2014
 Meld misbruik6-1-2014 16:00:02

Hey Wendy,

Vraag aan je zaal wanneer ze het aantal genodigden moeten weten en trek daar een weekje of 2 weken vanaf om op de uiterlijke bevestigingsdatum te komen. Wanneer je toch al wil laten weten dat jullie trouwen, kunnen jullie wel al eventueel een save the date versturen. Wij hebben de onze deze week digitaal verstuurd.

Groetjes



anke
24-5-2014
 Meld misbruik7-1-2014 6:43:08

Bij ons door bepaalde troubles in de familie van mijn vriend willen ook de bevestigingen hebben tegen eind april, omdat het nog een heel gedoe wordt om een goede tafelindeling te maken waar de mensen die niet overeen komen verder uit elkaar te zetten ed.

Wij gaan ze waarschijnlijk eind februari dus versturen.





wendy
24-5-2014
 Meld misbruik7-1-2014 7:20:53

Op 24 febr zijn we juist 10 jaar samen , denk dat ik dan de uitnodigingen van de suite
Ga rondbrengen , daarvan weten we eigenlijk toch dat iedereen komt .
Voor de andere genodigden zal het dan de eerste week van maart worden . :-)
Als er mensen nog niet bevestigd hebben tegen de afgesproken datum , bellen jullie die allemaal op , of is het dan gewoon pech dat ze niet komen?
Op de uitnodihing bij ons staat dat ze moeten bevestigen als ze komen ,
@ Tim , ik las in een andere post dat je een cheque list hebt , van dingen die je niet mag vergeten :-) mag ik er ook zo eentje ? Alvast super bedankt.
Wendy.daniels@telenet.be
Groetjes



Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik7-1-2014 8:42:29

Dag Wendy,

Ik zou de mensen opbellen; sommigen gaan er van uit dat als ze niet bellen het bruidskoppel wel weet dat ze komen.
Wij hebben op de uitnodiging gezet om ons sowieso een seintje te geven, ook als ze niet aanwezig zullen zijn.

Groetjes



Kelly
24-5-2014
 Meld misbruik12-1-2014 10:10:58

Beste Wendy,

Wij trouwen ook op 24 mei 2014 en onze drukker zei dat je best de uitnodigingen tussen 6 en 8 weken verstuurd. Wij vragen ook aan onze gasten om te bevestigen tegen half mei, want wij moeten een week op voorhand het aantal genodigden doorgeven aan onze zaal.

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info