Nu Online
Momenteel zijn er 65 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen

  20-12-2013 6:48:29
Hey iedereen,
Wij zijn ondertussen op zoek naar uitnodigingen...maar dat niet gemakkelijk! Weet er iemand een goeie site of misschien zelfs iemand die kaartjes ontwerpt? We willen een modern kaartje maar willen er ook geen stukken van mensen aan geven... Iemand een idee? Heel erg bedankt!
Groetjes,
Maartje

maartje
5-7-2014
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1343


Lentl
28-6-2014
 Meld misbruik20-12-2013 7:37:05

Ik heb het onze zelf ontworpen (heel simpel maar modern), als je wil stuur ik het je eens door. Ook de menukaarten zijn op dezelfde manier gemaakt

Bezorg je mij je mailadres



maartje
5-7-2014
 Meld misbruik20-12-2013 8:13:17

Hey Lentl, klinkt goed! Ik heb je een pb gestuurd. Groetjes!



Jolien
23-8-2014
 Meld misbruik20-12-2013 8:30:44

www.weddingdesigns.nl




sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik20-12-2013 9:01:03

ga naar www.poobies.be je kan er zelf je eigen kaarten ontwerpen als je wil kan ik je een voorbeeld geven van wat ik van mijn zelf ontworpen uitnodigingen heb gemaakt :)
het is een zeer snelle service ik werk er al enkele jaren mee zoals verjaardagkaartjes geboortekaartjes van mijn zoontje kerstkaartjes,en ze korten 2.50 per kaartje hoe groot ook je kunt het lamineren of niet,maar met lamineren is het iets van 0.50/0.70 cent extra.als je nog geen lid bent krijg je een eerste gratis proefdruk en naarmate van tijd krijg je hier en daar kortingen of nog eens een proefdruk.
ik vind dat best leuk zo die kortingen ;)
moet maar je emailadres geven moest je interesse hebben ;) grtjs



Kim
19-7-2014
 Meld misbruik20-12-2013 9:52:10

AVA papierwaren! Daar hebben ze mappen vol met uitnodigingen!



Silke
29-3-2014
 Meld misbruik20-12-2013 11:37:32

Die van ons komen van www.cartarosa.be. 't Is een eigen drukkerij met eigen ontwerpen, maar ze ontwerpen ook je kaart in samenspraak naar jouw idee.
Wij hebben de onze 2 weken terug afgehaald, en ze zijn prachtig! :-)



Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik20-12-2013 15:35:46

Bij ons ook cartarosa. Zeer tevreden van. prijs/kwaliteit = top!



nancy
23-5-2014
 Meld misbruik20-12-2013 18:15:55

wij hebben onze kaartjes van la carte internet en zijn er heel tevreden mee. zijn heel goed met teksten



Marijke

 Meld misbruik23-12-2013 15:21:55

Dag Maartje,

Als je graag originele uitnodigingen laat maken, kan je mij altijd contacteren om jullie wensen te bespreken.

Groetjes,
Marijke
www.camarij.be



evy
13-6-2014
 Meld misbruik4-1-2014 14:28:24

Wij gaan de onze bestellen bij www.tadaaz.be . Je kan ze zelf aanpassen en zijn helemaal niet zo duur




Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info