Nu Online
Momenteel zijn er 131 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsmeisjes

  4-12-2013 23:23:45
Wat doen jullie met de kledij van de bruidsmeisjes ? Allemaal hetzelfde of gewoon binnen het (kleur)thema ?
Ik heb zoveel ideeën dat ik het niet meer weet :D

Tanja
13-9-2014
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1045


Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik5-12-2013 8:32:35

Mijn bruidsmeisje krijgt een mini-kopie van mijn trouwjurk maar dan iets poofier. De dames van de suite (zusjes en schoonzusjes) hebben allemaal het zelfde kleedje. Mijn oudste zus heeft dit ontworpen en is ze allemaal aan het maken (beetje retro stijl denk ik) en zal passen in ons kleurenthema van rood-zwart.



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik5-12-2013 9:25:29

Wij hebben enkel 1 volwassen bruidsmeisje en die mag dragen wat ze wil :-)



wendy
27-6-2014
 Meld misbruik5-12-2013 11:09:24

Ik heb twee bruidsmeisjes en die hebben een zelf ontworpen kleedje aan in t zalm roze, ze hebben wel het ontwerp mogen kiezen maar ik heb de kleur gekozen, had tegen de meisjes wel gezegd als je nu echt de kleur niet mooi vind mag je dat nog veranderen maar zou graag willen dat ze qua kleur op een lijn zitten en dat was geen probleem en we laten de kleedjes maken :)



Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik5-12-2013 11:50:01

Ik had 3 bruidsmeisjes. M'n eigen dochter (toen 8j) en de 2 dochters van een getuige (toen 7 en bijna 5j). Ze hadden alle 3 hetzelfde aan. Ik had met m'n dochtertje bekeken wat ze mooi vond, met de mama van de andere meisjes besproken of zij het ook zag zitten dat haar dochters dat jurkje aandeden, en zo hebben wij gekozen. We vonden het achteraf echt een goede keuze, om hen met 3 hetzelfde aan te doen. M'n zoontje (net geen 6j) had een kostuum aan.




frida
6-2-2010
 Meld misbruik5-12-2013 14:57:01

Persoonlijk vind ik of ze nu klein of groot zijn het zelfde kleedje dat heeft iets speciaals..



Annekatrien
14-6-2014
 Meld misbruik5-12-2013 18:55:31

de 3 bruidsmeisjes dragen hetzelfde jurkje en de 2 bruidsjongens zullen ook hetzelfde dragen, maar weet nog niet zo goed wat. In de suite mogen mijn zussen en moeder en schoonmoeder zelf kiezen wat ze dragen



Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik5-12-2013 22:42:59

Ons kleur is groen. De kleine bruidsmeisjes krijgen een groen jurkje aan met een een witte band aan de borst streek die achteraan op de jurk in een strik bij elkaar komt. De kleine bruidsjongens gaan een kostuumpje dragen met een groen strikje. De mannen van de suite hebben onlangs van ons hun das gekregen. Ook groen uiteraard. En zij zullen een zwart pak met wit hemd dragen. En van de dames vragen we om iets groen te dragen of hun outfit af te werken met een groen accessoire


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...