Terug naar overzicht
ik heb mijn moeder als getuige gevraagd. ik heb 2 zussen waarvan ik met de ene al jaren geen contact meer heb, ze is ook niet welkom op ons feest. daardoor wou ik mijn andere zus ook niet als getuige vragen, omdat mijn schoonfamilie dit misschien raar zou vinden. mijn eigen familie wil mijn ene zus ook totaal niet op het feest. in het begin had ik het daar moeilijk mee, maar ik besef dat de kans groot is dat ze weer zo zat als een zwitser komt opdagen, en we weer in schaamte zullen vallen. mijn verloofde heeft zijn zus gevraagd als getuige.
Ik heb gewoon 2getuigen en mijn vriend ook.
Ik heb mijn stiefvader en stiefmoeder gevraagd als getuige. Ik wil ze toch ook een speciale taak geven op de grote dag in mijn leven, omdat ze ook altijd voor mij klaar staan en me mee opgevoed hebben. Mijn vader heeft de taak om mij weg te geven, mijn mama zal die dag als 'moeder van de bruid' doorgaan (wat toch ook een soort van taak is) dus vind ik het niet meer als normaal dat mijn stiefouders ook hun plekje invullen. Mijn verloofde heeft zijn zus gekozen (hij heeft maar 1 zus en geen broers)