Terug naar overzicht
Wij hebben net afgesproken met de pastoor, wij nemen een gebedsviering en geen eucharistieviering. Ik wil je steeds mijn boekje doorsturen, bezorg je me je mailadres?x
ik zou zeggen heb 1st eens een gesprek met je pastoor want dit kan een wereld van verschil maken sommigen zijn onverbiddelijk ivm zeer religieuze teksten (zoals onze pastoor in woumen ) wij wisten dit van de doop van ons zoontje hebben dan maar van de 1ste keer gezegd om in een andere kerk met een andere pastoor te trouwen .Voor mij mocht het religieus zijn je trouwt tenslotte voor de kerk maar dan met een persoonlijke tint en dat mocht in diksmuide.Je zou hier niet de 1st bruid zijn die al haar misboekje heeft gemaakt en opnieuw mag beginnen van de pastoor en veranderen als de uitnodigingen zijn verstuurd gaat ook niet meer. liever dan eens op voorhand een gesprekje. :-)
Ik zou ook zeggen: bespreek dit met de pastoor. Wij houden wel een eucharistieviering maar onze pastoor is zelf heel modern in zijn visie dus hij vind vooral dat wij voorop moeten staan en dat hij op de 2e plaats staat. Dit heeft hij zelf zo gezegd. Onze 'normale' pastoor is niet zo, vandaar dat wij een andere pastoor hebben gezocht voor onze huwelijksviering.
lentl , dit zou ik heel vriendelijk merci mijn email adres is annekeuh87@hotmailcommerci voor de reacties en we gaan vandaag naar de pastoor, dus hopelijk weten we meer ;)