Nu Online
Momenteel zijn er 180 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

teksten uitnodigingskaartjes?

24-12-2006 16:24:25
hey, weten jullie toffe tekskten om op het huwelijkskaartje te zetten,en wat moet er allemaal op staan?misschien ook een tekstje om centjes te vragen ipv cadeaus?
groetjes

peggy
22-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 599

Veerle
12-5-2007
 Meld misbruik25-12-2006 11:15:26

de vraag om centjes staat al in t forum. En daar zijn goede teksten op. Heb er ook eentje van. En op de kaarten van buromac.com staan voorbeeldteksten.

sandra
16-6-2007
 Meld misbruik25-12-2006 18:51:31

De tekst om de centjes vind ik ook vervelend. Ik heb op het forum gezocht maar niets gevonden. Alle suggesties zijn welkom.

Sandra

Veerle
12-5-2007
 Meld misbruik26-12-2006 11:19:50

ga in het forum eens naar de categorie 'uitnodigingen'. Het bericht van Jona (toen ik keek nog op pagina 3 daarvan) staan leuke teksten onder de titel kadotip voor uitnodigingen

debbie
13-7-2007
 Meld misbruik27-12-2006 11:36:05

hey peggy
ik heb een leuk gedichtje voor geld te vragen op een gepaste manier het gaat als volgt:
bloemen willen wij niet omdat niemand daar iets van ziet
wij willen de andere dag op huwelijksreis dat willen wij niet missen ,voor geen prijs
het enige dat ons daarvan verhindert is dat het saldo op onze bank is verminderd
dus weet u nu echt niet wat u moet schenken
dan weet u wel waar wij aan denken

voila dat is het gedichtje ik hoop dat ik er iemand mee kan helpen graag zou ik weten wat jullie ervan vinden
groetjes debbie13.07.07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...