Nu Online
Momenteel zijn er 66 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwen zonder ouders,noch schoonouders in spé

  26-10-2013 22:30:00
Hoi brides & grooms.

Ik moet het kwijt.
Zoals ik al zei,is ons huwelijk wel heel erg klein en knus.
we zijn maar met zijn 6'n.
We heb daar een grondige reden voor.
Onze ouders zullen niet aanwezig zijn op ons huwelijk,ja hoor ze leven alle 4 nog :)
mijn ouders als eerst : Ik heb een enorme slechte tienerjeugd gehad.Mijn kinderjaren waren zoals het ieder kind heeft gewild,daar kan ik eerlijk in zijn,ik mocht toen niet klgaen,maar naagelang de tienerjaren kwamen,was ik net zoals assepoester.
Mijn broer en zussen kregen alle aandacht en ik moest vanaf ik thuis kwam van school direct mijn routine doen,7 honden uitlaten,eten geven,kak en pis opkuisen in huis,jaja je lees het goed IN HUIS!!op alle plekken waar je je kan bedenken,op de grond in alle bedden,in alle hoeken en onder de kasten noem maar op.
lichaamelijk heb ik nu ook de brokken mogen van delen,ik ben nu een vrouw van 25 jaar oud,en ik moet brillen vanaf mijn 6jaar,mijn ogen zijn de dag van vandaag verslechterd,omdat ik toen ik 14 was geen bril meer mocht hebben mits ik groeide en mijn hoofd te groot werd.mijn gehoor is ook niet van het allerbeste,ik ben immer 70% gehoor kwijt aan mijn rechteroor,omdat ik toen ik 17 was last had van poliepen en enorme etter ipv oorsmeer.en nu het ergste en het meeste waar ik me voor schaam is mijn vals bovengebit.Ik heb erfelijk een slecht gebit omdat mijn beide ouders gevoelige tanden hebben.het mocht niet zijn,ze wilden geen tandarts betalen voor me en voila na zelf wat te gaan werken en sparen heb ik uiteindelijk 20% gehoor herpakt,een vals gebit en een deftige lees/rustbril.Ik was er altijd voor me ouders,vooral voor mijn vader,en nu ze laten me vallen gelijk ne dik baksteen!!Ik heb 2 schatten van kinderen,dochter en zoon. (4&1 jaar)ze waren gekomen voor de geboorte van mijn dochter,5 min en ze waren weer weg,ze zijn NIET gekomen voor de geboorte,doop en 1ste verjaardag van mijn zoontje.hij is binnenkort 18 maand (1.6 jaar) en ze hebben hem maar 1 keer gezien,omdat ik naar ginder ging.anders hadden ze hem nog steeds niet gezien.ik vind het zo jammer voor mijn kinderen,ik weet ondertussen zelf wel dat ik een ongewenst kind ebn,mijn moeder wou er maar 2,maar mijn vader wou zeker een zoon,dus ze hebben eerst 2 dochters gehad,mijn vader was niet tevreden en kregen achteraf eindelijk zijn zoon,maar ik dan?ik ben een ongeluk.condoom gescheurd?pil niet ingenomen?weet ik veel.maar zo voel het allesinds aan.
Ik heb mijn moeder gezegd dat we gaan trouwen,niets kreeg ik,geen proficiat.NOTTING!!!!
Ze kunnen niet komen voor mijn kinderen,dus ze komen dan ook niet voor ons.ik wil hen er niet bij.
Groom zijn ouders : Het contact met hen is nogal stroef.het is er voor de kinderen van hem en ons zoontje samen,maar daar blijft het bij.ze komen niet voor hem
hij heeft last van zware ADHD en ze kunnen het alsmaar niet begrijpen dat hij dit heeft en zijn 3 andere broers dan niet.
pech hebben zeker?we weten beiden dat zijn vader er ook last van heeft,of gehad(met de jaren groeit da waarschijnlijk uit)maar hij wil er niet aan toegeven,(oudere generatie hee)ze zijn uiteraard wel blij voor ons dat we gaan trouwen,we nodigden hen dus uit,maar vader ziet het niet zitten om achteraf nog naar zee te komen,wij persoonlijk vinden,met dat het een knus en gezellige trouw is,geen dansvloer en zaal e.d. geen grote show beter zeggen.onze trouw betreft gewoon stadhuis,gaan uiteten,en daarna terrasje gaan doen aan de kust(mijn roots.ik ben inmiddels een nieuwpoortenaar.heb er 18 jaar gewoond,en had dus graag ook nog wa foto's van aan de zee gewild op het achtergrond.ze zine da dus nie zitten,zelfs da wij hun drankjes betalen.ze willen hun 2 chiwawa's en chitsu niet achterlaten voor ons.ik zei neem op zijn minst dan maya mee,de kleinte chiwawa.de 2 anders kan zijn broer ervoor zorgen want hij woont nog bij zijn ouders.nee hij wil niet,hij wil zijn benzine niet verrijden om wa glaasjes te drinken en terug naar huis te gaan,jaloers da wij aan zee blijven voor het weekend bij zijn nonkel en tante(broer van zijn moeder,waar ze niet meer overeen mee komen al lange tijd)
groom zijn neef en vrouw gaat ook terug naar huis hoor,en zij moeten naar Heule(kortrijk),dus besloten we hen ook niet uit te nodigen,als ze niet de moeite willen doen om naar zee te komen,maar wel uit hunzelf naar zee gaan om enkel te wandelen,sorry hoor dit gaat ons te ver!dan beter niets meemaken van ons huwelijk.ze hebben ons letterlijk gezegd da hun honden belangrijker zijn dan hun eerste zoon die gaat trouwen!!WTF jong!!sorry voor het vloeken :p
die mensen zijn gewoon matrealisten en zijn de verschrikkelijke ikke en de rest mag stikke!
Dusja daar staan we dan hee,waarschijnlijk de enige bruid en bruidegom van dit forum die geen van beide ouders op hun huwelijk zal hebben. :'(

sorry voor dit enorm lange verhaal maar het moest eruit.
Ik heb het soms nog moeilijk mee dat mijn ouders er niet bij zullen zijn maar wel op het huwelijk van mijn zus vorig jaar.en zijn ouders tsss,wat erg gewoon.
Ik hoop alvast dat ik jullie er niet mee lastig gevallen heb.

liefs sandrine xxx

sandrine
14-3-2014
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1527


Marieke
7-6-2014
 Meld misbruik26-10-2013 22:58:30

Moedig om je verhaal hier te doen, in ieder geval veel sterkte ...
en een klein feest hoeft daarom niet minder plezant te zijn he, geniet ervan met je man en kindjes!



sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik26-10-2013 23:10:41

da,k je marieke,maar is het gewoon niet leuker om toch die ouders erbij te hebben zonder enig raar verleden?iedere bruid droomt ervan om weggegeven te worden van haar papa.hier zal ik heel alleen moeten gaan.maar ik zal er zeker van genieten.de foto's zullen om u plat te leggen zijn van het lachen :) dat is een belofte xxx



krista
9-8-2013
 Meld misbruik27-10-2013 6:57:15

Geniet van jullie dag..
Het is nog eventjes, mss klaart de lucht nog een beetje op.
Succes ermee X



natacha
5-7-2014
 Meld misbruik27-10-2013 7:45:23

Sandrine,

Het kan deugd doen om je verhaal kwijt te geraken via deze weg en ik vind dit zeer moedig van je!

Gr natacha



Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik27-10-2013 13:25:35

Niet leuk !!
En heb je ook geen contact meer met tantes en nonkels ?
En andere vrienden ? Of houden jullie het bewust knusjes ?
Wat dan ook : ik ben je hier al vaak tegen gekomen, het zal ECHT WEL jullie dag worden hé.. Je stippelt alles uit tot in de puntjes, en je zal er echt wel van genieten !!



sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik27-10-2013 13:58:48

hey dorothy, we hebben weinig contact met onze familie's,de heflt van mijn familie woont in de walen,de andere helft aan de kust maar ik hoor en zie hen niet.uit het oog uit het hart zeker,en eigenlijk hebben we het wel wa bewust gekozen om het knus te houden zonder feest en grote show.maar hadden graag da onze beide ouders erbij zouden zijn.mijn broer en zussen hoor en zie ik ook niet,heb nochtans met niemand ruzie da is nog het ergste,mijn vent zijn broers horen we ook niet,zijn jongste broer is dooppeter van ons zoontje dani en hem zien we ook niet zelfs al is het voor onze zoon.toen we de laatste keer naar zijn ouders gingen zag hij dani nie eens staan,wou hem nie eens vastpakken,niets.noem da dan een dooppeter zeg!enkel zijn nonkel en tante komen (getuigen) waar zijn ouders zware ruzie mee hebben,zijn neef en vrouw (zoon van zijn andere tante waar die tante de zus is van zijn moeder en de zus van die nonkel waar ze ook ruzie mee heeft)we hebben tegen zijn ouders gezegd dat we johhny en maureen niet zullen wegsteken voor hen.mss daarom?maar da ze da dan gewoon zeggen,nie?kinderen nemen we bewust niet mee,dit zal het enige weekend zijn in heel ons leven als relatie samen dat we alleen zijn met zijn 2'een.mijn dochter leeft in co ouderschap en zal dan net in weekje papa terechtkomen,zijn oudste zoon gaat op internaat wegens hij last heeft van adhd en mcdd,onze zoon en zijn andere zoon gaan op dag/nachtopvang,zijn andere zoon gaat gewoon naar school en gaat daarna naar die opvang,we zien het eerlijk gezegd nie zitten om steeds ogen op ons gat te hebben,ook al is er een nanny,nee we willen voor de volle 100% genieten.we vieren het dan met een fruittaart en versiering thuis de week daarna met de kids,zo hebben ze toch een deel van ons huwelijk meegevierd :) maar idd,genieten zullen we zeker doen,het is gewoon jammer dat niemand van onze ouders erbij zullen zijn :( weer een lang verhaal,sorry hoor :)



Martine
14-6-2014
 Meld misbruik27-10-2013 22:54:18

Het belangrijkste is dat jullie twee stralen :)!

Liever 4 extra mensen die blij zijn dat ze op jullie huwelijk zijn, dan er 20 te hebben die er eigenlijk niet willen zijn of die je er eigenlijk zelf liever niet bij hebt.

Geniet van jullie dag :)!



sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik28-10-2013 8:51:32

idd,beter een heel hoop minder mensen die wel blij zijn voor ons,dan een heel hoop veel mensen die er niets van willen weten maar die toch komen om beleefd te blijven.da ze maar thuisblijven dan,is goeikoper voor ons :p


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info