Nu Online
Momenteel zijn er 197 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzalen???

19-12-2006 14:04:16
Hallo,

Iemand suggesties van feestzalen tss Antwerpen (afkomst vriend) en Brugge (mijn familie) die betaalbaar zijn.
Ik ben nog aan het twijfelen tss tafelen of een grote receptie. Zal van het budget afhangen vrees ik.

de
7-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 290

Ann
4-8-2007
 Meld misbruik19-12-2006 14:14:11

Hallo,

wij zaten met een gelijkaardig "probleem" en hebben uiteindelijk gekozen voor feestzaal Den Hof in Zelzate. Voor beide kanten is dit makkelijk bereikbaar via de expressweg. Er is daar meteen ook een hotel aan, dus wie het een beetje ver vindt om 's nachts nog terug naar huis te rijden, kan daar blijven logeren. Wij doen het alleszins zo... Je kan altijd eens op hun site kijken: www.denhof.be
Ik vond de zaal in 't echt nog mooier dan op de foto's :-)

Veel succes !

Ann

de
7-7-2007
 Meld misbruik19-12-2006 14:44:09

Hey Ann,

Alvast bedankt....en qua prijs??
Want trouwen is iets helemaal nieuws voor mij...zelf nooit bij stilgestaan...

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik19-12-2006 15:06:23

Hoi, wij hebben Tybeert in Daknam bij Lokeren... echt een fantastische zaal en een eigenaar die alles piekfijn in orde wil hebben. Hij luistert ook wel naar wat het koppel wil... misschien moet je es op hun site kijken: www.tybeert.be . Daar vind je ook de prijzen terug. Veel succes met de zoektocht... en geniet ervan want het is reuzeleuk!!!

Ann
4-8-2007
 Meld misbruik19-12-2006 17:32:08

Hey,

qua prijs valt het daar ook goed mee, vonden we. Als je ze een mailtje stuurt, mailen ze je een prijsbrochure door. Zo hebben wij dat bij vele zalen gedaan. Vaak zie je dan meteen welke zalen binnen je budget vallen en kan je dan een afspraak maken om de zaal eens te bekijken.

Veel succes!

els
17-8-2011
 Meld misbruik20-12-2006 12:06:17

Hoi,
Ons feest was zaterdag in Ten Dauwe in Aalter en het was schitterend, ze zorgen voor een goeie service en het eten was heel lekker, alleen maar complimenten gekregen.
Ze hebben ook een website.
Qua prijs kwamen ze voor ons als de beste uit de bus. Aalter is goed bereikbaar via de expresweg en via de E40, het ligt centraal. In Aalter en Knesselare heb je trouwens enkele hotels.

Groetjes,
Els

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...