Nu Online
Momenteel zijn er 80 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis cabo verde al voor het echte huwelijk ???

  8-10-2013 19:29:56
hallo iedereen ,

even een vraagje , ik ben vorige week ten huwelijk gevraagd
wij zouden volgende zomer willen trouwen maar hebben nog geen datum vastliggen
nu hebben wij 6 april al een reis geboekt naar cabo verde al een tijdje geleden. nu zijn we dus aan het denken om daar onze huwelijksreis van te maken ... dus hopelijk dan in het hotel ook een upgrade en cadeautjes krijgen .. maar gaat dat eigenlijk ? je huwelijksreis doen al voor je getrouwd bent ? krijg je dan wel die extraatjes?
we vonden cabo verde wel een mooie bestemming om als huwelijksreis te doen . en in de zomer zijn we dan niet meer echt van plan te gaan omdat ons budget het dan missschien niet meer toelaat :)

Melissa
8-8-2014
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1064


Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik8-10-2013 19:39:42

Ik weet dat sommige reisbureaus inderdaad extra's geven voor huwelijksreis, maar weet niet of ze dit toestaan op een reis als je nog niet getrouwd bent. Er is geen mogelijkheid om nog voor de reis te trouwen? Dan kan je echt als pasgetrouwd koppel op reis.



Milou
21-6-2014
 Meld misbruik8-10-2013 19:45:17

Je moet een bewijs van jullie trouw kunnen voorleggen om upgrades te krijgen, bijv. een kopie van de trouwakte...dat gaat dus helaas niet :)



Inge
20-7-2013
 Meld misbruik9-10-2013 7:29:03

Bij ons stond dit ook bij de voorwaarden " voorleggen van kopie van trouwakte". Maar ik moet zeggen dat er bij ons (Thailand) allebei (2) de hotels er nooit achter gevraagd hebben en zo alles gekregen hebben...



Melissa
8-8-2014
 Meld misbruik9-10-2013 9:10:17

bedankt voor de reacties , ik dacht het al wel . :s verdorie toch waarom hadden we dat ook al geboekt haha en ervoor nog trouwen ... hmmm word moeilijk vrees ik om dat nog allemaal geregeld te krijgen :) . ach dan zullen we achteraf als we terug centen hebben nog wel eens een leuke reis maken hopelijk ;) vond dit nu gewoon een mooie bestemming hiervoor :)



Iris
15-8-2014
 Meld misbruik9-10-2013 11:57:28

Melissa, waarschijnlijk ga je er ook rekening mee moeten houden dat die akte maar tot 6 maanden na het huwelijk kan gebruikt worden... (Anders kan je het niet echt 'newly weds' noemen)



Melissa
8-8-2014
 Meld misbruik9-10-2013 12:48:59

thx Iris , ach misschien kunnen we toch nog wel gaan van de zomer wie weet ;) we hopen het althans :)



Annemie
30-8-2014
 Meld misbruik10-10-2013 9:17:34

Als je al alles bij de notaris regelt voor je huwelijksakte, dat kun je een stuk voor je trouw doen?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums