Terug naar overzicht
Hallo ,WIJ hebben gewoon een datum gekozen die we goed vonden en daarna de zaal gereserveerd .Groetjes Chantal en Rudy 14-04-07
Hoi,Het hangt er van af wanneer je wil trouwen...dan kan je pas beslissen wat er van wat afhangt...bijvoorbeeld wij willen nog eind aug/begin sept 2007 trouwen en geloof me, wij moeten goed zoeken! Doe vooral zoals je het zelf WILT doen, en geniet ervan!
Hey,het hangt er allemaal vanaf of je in een bepaalde zaal je avondfeest wil houden. Wij hebben eerst de datum bepaalt en dan zijn we op zoek gegaan naar een geschikte locatie. Maar voor ons maakte het dan ook niet uit welke zaal het was...Groetjes,Lieve
HoiWij hadden eerst naar een paar data's gekeken die ons aanstonden.Dan zijn we naar zalen gaan kijken waar we via internet informatie van gekregen hadden en een afspraak gemaakt hadden. In de zaal die ons het meest aanstond hadden we onze data's voorgelegd en zo hebben we onze datum gekozen...GroetjesVeroniek20 07 2007
Hoi, wij wilden eind augustus trouwen. We zijn dan info beginnen opvragen bij zalen, hebben afspraken gemaakt,... uiteindelijk hebben we beslist om in september te trouwen omdat de zaal die we het tofste vonden niet meer vrij was in augustus. en 15/09 was nog net ok voor ons... dan hebben we zo vlug mogelijk de kerk vastgelegd en een datum gereserveerd in het stadhuis (in Gent kan dat). Veel succes met de zoektocht en geniet ervan é. Caroline
Hi,Wij hadden op voorhand geen vaste dag gekozen, enkel gezegd dat we in juni of september wilden trouwen (met voorkeur voor juni). Aan de hand daarvan zijn we feestzalen gaan bezoeken en hebben we een zaterdag gekozen die nog vrij was in de zaal waar onze voorkeur naar uitging (wij hebben voor 16juni gekozen). Volgens mij kan je best eerst kijken in welke periode je ongeveer wil trouwen en dan gewoon naar de zalen gaan kijken om te zien of er nog plaats is. (er waren al een aantal zalen die we zijn gaan bekijken die reeds voor heel 2007 volgeboekt waren)Daarna hebben we het gemeentehuis vastgelegd en voor de kerk moeten we na de feestdagen alles regelen (daar hebben ze al wel alles genoteerd en die dag wordt dus ook vrijgehouden).De dj hebben we ineens vastgelegd via de zaal en onze fotografe ligt ook al vast.Mijn trouwjurk ben ik dit weekend gaan bestellen en mag ik voor het eerst op 5mei gaan passen.Veel plezier met het regelen van jullie huwelijksdag!Groetjes,Véro
heyPROFICIAT!!!Wij hebben eerst een paar feestzalen gebeld met de vraag welke data zij nog vrij hadden. Eens gaan zien en de prijs besproken. Op basis van onze feestzaal hebben wij dan onze datum gekozen.groetjes en succes met de voorbereidingen!!Nadia16/6/07
Hallo Wij zijn begonnen met hier op het forum rond te neuzen naar goede feestzalen, die hebben we dan gecontacteerd en bezocht.Dan naargelang onze feestzaal van voorkeur nog vrij was hebben we de datum vastgelegd (16 juni), dan gebeld naar het stadhuis om 16 juni vast te leggen (in sommige gemeentes kan je dat ruim op voohand doen, bij andere weer niet), vervoer hebben wij ook snel gekozen en een ceremoniemeester is ook snel volzet.Veel succes met de voorbereidingen nog !GroetjesChristel
Hey,Wij hadden een datum in gedachten en zijn naar verschillende feestzalen gaan kijken. Had de zaal echter niet meer vrij geweest op die datum dan hadden we de datum waarschijnlijk gewoon veranderd.Dat is dus volgens mij de eerste stap, nl. op zoek gaan naar een feestzaal. Eens je die hebt kan je met de rest beginnen. Je kan op dat moment ook best informeren of die dag kan op gemeentehuis en in de kerk.Veel succes!!!Groetjes, Sissi
Wij hadden de datum 14/04/2007 uitgestippeld wegens persoonlijke voorkeur...met die datum in gedachten zijn we naar vijf feestzalen getrokken.Uiteindelijk hebben we de datum aangepast naar onze feestzaal van keuze...daarna stadhuis, dj, vevoer en fotograaf vastgelegd.ik denk dus dat jullie zelf eerst een periode moeten kiezen en daarmee naar de zalen stappen en dan kunnen jullie zien of jullie uitgestippelde datum of de feestzaal de doorslag geeft...mvg,sabine31/03/2007
Hier hebben we ook de datum gereserveerd in stadhuis, en dan zaal gereserveerd... en was al heel laat hoor, begin november en we trouwen op 7/7/7 maar wel geen te groot feest...en sinds gisteren is onze pastoor vastgelegd, maar we trouwen niet in de kerk, maar in de tuin waar ons feest daarna zal plaatsvinden...groetjes