Nu Online
Momenteel zijn er 185 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kledij voor tiener

  7-10-2013 15:50:51
dag bruidjes en gommetjes! Wij hebben een dochter die net 10 jaar zal zijn op onze trouw, en nu vraag ik mij af waar ik moet gaan zoeken voor een jurk voor haar. De traditionele jurken vind ze niet mooi, en ze wil liever iets in de trend van sweet 16 jurken. Geen lange jurken wel te verstaan. Waar mijn jurk van komt zijn ze nogal traditioneel. Heeft er iemand tips? Qua uiterlijke kenmerken ziet er ons dochter al 12 a 13 uit, ze begint al vormen te krijgen hi hi . Alvast bedankt!

Evelyn
6-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 935


Els
30-6-2012
 Meld misbruik7-10-2013 17:01:48

hey Evelyn,
misschien iets van lovelymariquita ? Deze dame maakt alles op maat en je kan er oneindig combineren ... voor grote en kleine meisjes
www.lovelymariquita.be

groetjes
Els



mieke
30-11-2013
 Meld misbruik7-10-2013 18:47:22

Hoi,

Ik heb jurken laten overkomen voor mijn kinderen van Amerika.
Heel veel keuze en niet lang moeten wachten en trouwens, helemaal niet duur .
neem eens een kijkje op www.wonderfuldress.com
of
Veel succes
grtjs
Mieke



sanne
6-9-2014
 Meld misbruik7-10-2013 19:38:43

In de Forever 21 in antwerpen kan je tegen nieuwjaar misschien wel iets vinden wat haar smaak is!
't is echt een jeugdwinkel, een hele grote :) Je moet er wel wat zoeken, maar ik heb er toch al ooit mooie jurkjes zien hangen.
Ook grote accessoire-afdeling om de outfit af te maken :) Tis wel een tripje naar Antwerpen wel waard denk ik (ik dacht ook dat er eentje in Brussel was, maar daar ben ik niet zeker van)



Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik8-10-2013 8:49:04

sanne waar ligt die winkel ergens in antwerpen? Ik ken mijn weg daar redelijk goed. Brussel ben ik nog nooit geweest ook al ligt dit dichter bij mijn woonplaats. Via een webwinkel wil ik liever niet bestellen uit schrik voor een miskoop. Zijn de prijzen daar te doen in forever 21 ? Alvast bedankt voor de tips meiden!



sanne
6-9-2014
 Meld misbruik8-10-2013 19:30:08

De forever 21 ligt tamelijk achteraan op de Meir, als je vanaf het station komt.
De prijzen zijn echt enorm schappelijk! Kan het zowat situeren in de categorie Zara, bershka.
Ze hebben ook een webshop, als je alvast eens wilt kijken, al weet ik nu wel niet of er al iets van feestelijke kleedjes zal opstaan. (De rest van de kleding daar vind ik persoonlijk niet zo fantastisch ;))
x



Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik8-10-2013 19:43:48

ok merci voor de info !


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...