Nu Online
Momenteel zijn er 239 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwuitnodiging vistaprint

  4-10-2013 19:21:13
Hallo

Heeft er iemand ervaring met trouwuitnodigingen van vistaprint?

Alvast bedankt!

Maaike
4-10-2014
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1465


Keke
5-7-2014
 Meld misbruik4-10-2013 19:32:28

Neen maar ben ook benieuwd ! Ik lees mee :-))



annelies
14-2-2014
 Meld misbruik4-10-2013 19:42:01

ik zal ze via smartphoto maken heb al een voorbeeld besteld en ik vond ze mooi
en je krijgt nog 10procent korting op grote hoeveelheid denkt al vanaf 10stuks



Katiana
12-10-2013
 Meld misbruik4-10-2013 20:00:26

Ik heb onze uitnodigingen besteld via fotokaarten.nl en ik moet zeggen dat ik hier heel tevreden over was...
Onze menukaartjes hebben wij besteld via smartphoto en ook hierover hebben we geen klachten.



Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik4-10-2013 20:43:36

ja hoor! Mijn uitnodigingen vr de suite en de avondgasten, programma's, enveloppen en stickers kwamen van vistaprint. Wij zijn er erg blij mee zowel qua kwaliteit en service. Bovendien kregen we al vele complimentjes :-D



Ine
28-6-2014
 Meld misbruik4-10-2013 22:04:49

Heb ook al liggen "prossen" met vista print..

Lijkt me leuk want hun visite kaartjes enz zijn van goede kwaliteit ..
Maar er is zo weinig tekst ruimte (of heb ik gewoon te veel tekst haha, kan ook).



Karen
13-7-2013
 Meld misbruik4-10-2013 23:11:39

De onze waren via Vistaprint en we waren meer dan tevreden. Ik had het linnen-papier genomen om toch een iets elegantere papiersoort te hebben en ze waren perfect. Heel veel complimentjes over gekregen!

Ik had er wel eerst eens 10 besteld en dan pas de rest , om zeker te zijn.
Gewone verzending en ik had ze telkens na 1 week in de brievenbus.



Elsie

 Meld misbruik5-10-2013 10:36:59

De onze waren ook van vista print, heel tevreden over.



kathleen
9-8-2014
 Meld misbruik5-10-2013 16:03:58

Wij hebben onze save the date daar laten drukken maar wel zelf ontworpen.

Dat was perfect en niet duur. Voor onze uitnodigingen zelf mag het wat meer zijn voor ons en gaan met onze ontwerpen naar de drukken dan hebben we alles ineens, misboekjes, bedankkaartjes, stickers en wenskaartjes.

Voor onze foto achteraf als bedanking gaat weer met vistaprint worden



Nicky
21-9-2013
 Meld misbruik5-10-2013 19:20:29

Die van ons kwamen ook van vistaprint en we waren er zeer tevreden van :)



Janella
19-8-2014
 Meld misbruik6-10-2013 9:43:42

Hallo,

ik heb onze "save the day"kaarten daar besteld en die zullen binnenkort geleverd worden.
Had onze kerstkaarten ook daar bestel en waren zeer tevreden..
Dus ben benieuwd of de "save the day" kaarten ook goede kwaliteit hebben.



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info