Nu Online
Momenteel zijn er 65 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Waar uitnodiging, misboekje, tafelkaartje bestellen. Allemaal hetzelfde ontwerp?

  26-9-2013 14:48:17
Hoi allemaal,

ik ben op zoek naar een site waar ik zelf onze huwelijksuitnodiging kan maken. Ik had dit graag in een vierkant gevouwen kaartje van 14x14 cm met een foto van ons vier kindjes op de voorkant. En aan de binnenkant de tekst.
Dit kan ik wel vinden op verschillende sites. Maar ik wens het misboekje, de tafelkaartjes en een apart kaartje voor tussen de uitnodiging (sommigen komen enkel receptie en het bijgevoegd kaartje bij de uitnodiging is dan ook voor diegenen die uitnodigt zijn op het avondfeest) allemaal inhetzelfde ontwerp.
Ik wens dit graag zelf te maken via een site, want als ik hiervoor een drukker moet gaan opzoeken, ben ik veel centjes kwijt. Iemand advies hieromtrent? Alvast bedankt!

Kim
4-4-2014
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1778


kelly
2-5-2014
 Meld misbruik26-9-2013 14:51:31

Neem eens een kijkje bij cartarosa.be , trouwkaarten.nl



anke
24-5-2014
 Meld misbruik26-9-2013 15:22:11

Vistaprint?

En ik denk niet dat sites altijd goedkoper zijn als drukkers ze. Ik ken een drukker en mijn zus en neef hebben daar de geboortekaartjes en uitnodiging van hun trouw gekocht omdat het goedkoper is dan zelfs via sites. Die hebben ook zo boeken met verschillende merken waaruit je kan kiezen, maar dan veel goedkoper dan via elke site dat ik al gezien heb.



Sanne
10-5-2014
 Meld misbruik26-9-2013 15:40:52

www.leintjes.nl



Mart
19-10-2013
 Meld misbruik26-9-2013 17:04:48

Wij hebben onze uitnodigingen laten maken bij zwart op wit. Zeer tevreden van. Je kan gratis een stalen pakket aanvragen en zo kan je goed het papier en soort drukwerk kiezen. Ik vond de prijs ook zeer goed meevallen.



Ilse
17-8-2013
 Meld misbruik26-9-2013 17:23:08

Denk er ook aan dat zo'n formaat dubbele frankering vraagt met het opsturen met de post!



kelly
14-6-2014
 Meld misbruik26-9-2013 18:52:29

Mart,

Kan je daar ook een proefdruk vragen?

mvg,

Kelly



B.

 Meld misbruik26-9-2013 20:39:22

Wij deden voor onze uitnodigingen beroep op A la Kaart. Daarnaast maakten ze alles op in dezelfde stijl vd uitnodiging. Heel creatieve mensen, denken echt mee en leveren echt mooi werk af!



Mart
19-10-2013
 Meld misbruik27-9-2013 12:21:27

Kelly,
Ik heb daar zelf nooit achter gevraagd, dus weet het niet.
Als je hen mailt krijg je snel antwoord hoor of eens bellen, adres en nr staat onderaan hun site. Als je op stalenpakket drukt rechts boven op hun site heb je enkele dagen later een stalen pakket in de bus. Mij hebben ze zelf opgebeld toen ze de druk aan het voorbereiden waren, dus ze kijken je ontwerp echt wel na en willen goei werk leveren.
Het is wel een drukkerij geen ontwerpbureau. Het creatieve werk moet je dus helemaal zelf doen.
Groetjes, Mart



Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik27-9-2013 13:43:41

ik heb proefafdruk van onze uitnodigingen gevraagd via tadaaz.be Ik ben zeer tevreden. Is goed van prijs en zeker van kwaliteit. Plus gebruiksvriendelijk om je ontwerpen te realiseren, en je kan alles in het zelfde genre laten drukken. Zo gaan wij de uitnodigingen, menukaarten en naamkaartjes allemaal in dezelfde lijn doen. Ook als je met vragen zit, zijn ze heel toegankelijk om je vragen te beantwoorden



kelly
2-5-2014
 Meld misbruik27-9-2013 14:39:13

@evelyn : doen ze bij tadaaz ook menukaarten? Had enkele proefdrukken gevraagd maar wist niet dat ze dat er ook deden Hun service is idd ook heel goed



christel
1-11-2014
 Meld misbruik29-9-2013 21:57:56

Hela, waar vindt je dat voor menu kaarten en naamkaartjes? Vindt enkel de uitnodigingen :) alvast bedankt


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info