Nu Online
Momenteel zijn er 250 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Save the date!

  22-9-2013 13:47:24
Het is een feit de kindjes worden straks klaar gestoomd, voor de foto sessie van onze save the date kaartjes! Ons ontwerpje is alvast klaar dus vlug de foto's!! Onze kaartjes worden met kerst verzonden valt het niet op dat dit een aankondiging is v ons huwelijk! Whoop whoop!!

Tiny
12-7-2014
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 959


debora
18-7-2014
 Meld misbruik22-9-2013 13:50:15

Hihihi, super!! Veel plezier...



Ann
26-5-2014
 Meld misbruik23-9-2013 11:41:06

Leuk he? Wij doen het ook zo; zoontje staat op onze save the date-kaartjes en die steek ik bij de kerstkaarten in 1 enveloppe. Meteen verrassing voor de ontvanger en een besparing van de verzendkosten voor ons :-).



Bianca
28-6-2014
 Meld misbruik26-9-2013 16:29:21

We zijn op zoek naar leuke ideetjes voor save the date kaartjes. Hoe hebben jullie dit juist aangepakt?



Greet
24-5-2014
 Meld misbruik7-10-2013 11:01:54

wij hebben een save the date- filmpje gemaakt. (geen druk -of verzendingskosten, dus lekker goedkoop)
Ik vraag me wel af wanneer we dit het best rondsturen.

https://vimeo.com/75797014

Groetjes, Greet



Tiny
12-7-2014
 Meld misbruik7-10-2013 20:27:22

wij zijn foto's gaan trekken met de kindjes.. onze zoon heeft MAMA (canvas geschreven) vast onze dochter heeft PAPA (canvas geschreven) die houden da vast en op de achtergrond zie je dan wij staan met canvas TROUWEN en op de voorgrond de datum zijn verschillende foto's getrokken kindjes alleen en wij ook , hebben save to date kaartjes besteld via vistaprint



Greet
24-5-2014
 Meld misbruik7-10-2013 20:40:50

Hey Tiny,
Wat een leuk origineel idee om de kindjes erbij te betrekken.



Bianca
28-6-2014
 Meld misbruik9-10-2013 11:37:07

Superleuk idee Tiny. We willen iets gelijkaardig met ons zoontje doen.

Greet, wij trouwen in juni en zouden het onze toch volgende maand ten laatste willen verzenden. Om vakantieplanners voor te zijn.

Groeten Bianca



Tiny
12-7-2014
 Meld misbruik10-10-2013 10:08:54

Ja we betrekken de kindjes overal bij waar we kunnen , zou ze graag in de kerk ook nog eens extra betrekken erbij en niet als gewoon voorlopen en ringen geven maar kzou iets willen doen bv, zand samen doen in een glaasje of dergelijken...
Maar kwil iets da typisch bij ons past dus k'denk dat het enorm zoeken zal zijn... Mocht er iemand ideetjes hebben welkom!

Bianca wij gaan zowiezo deze winter als er vroeg sneeuw ligt nog eens de foto's overdoen, wij versturen ze met de feestdagen..meesten denken dan dat dit voor kerst is ;)



cecile
16-8-2014
 Meld misbruik16-10-2013 12:36:33

Ik heb er ook aan gedacht om onze save the dates met kerstmis te versturen. Ik heb alleen schrik dat veel mensen dit dan gaan vergeten of over het hoofd gaan zien door de drukte van al die feestdagen. Ik denk dat ik ze eerder begin januari ga versturen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info