Nu Online
Momenteel zijn er 243 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vaste plaatsen ofniet???

  18-9-2013 14:53:53
Wie kan me helpen??Wij doen eten voor familie en vrienden maar 's avonds doen we een avondfeest met broodjes, hapjes, desertenbuffet en taart, wij zijn tot nu met 115 genodigden nu ben ik helemaal aan twijfelen, zou ik vaste plaatsen geven en op welke manier dan of gewoon iedereen laten zitten waar ze willen, het avondfeest start met een receptie, pffff twijfel twijfel :)

wendy
27-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 974


kelly
2-5-2014
 Meld misbruik18-9-2013 15:22:03

Hallo Wendy Het is niet altijd gemakkelijk om iets te vinden Wij zullen de genodigden laten weten aan welke tafel ze zitten maar aan de tafel zelf kiezen ze waar ze zitten Vraagt meer werk om iedereen een plaats toe te kennen en dan moet je weer rekening houden met man , vrouw , man , vrouw Je kan dan de mensen zelf laten kiezen welke plaats ze gaan zitten aan dan wel de juiste tafel :-)



Nicky
21-9-2013
 Meld misbruik18-9-2013 15:26:42

Wij doen het ook zoals Kelly. Grtz :)



Mart
19-10-2013
 Meld misbruik18-9-2013 15:34:03

Wij doen ook hetzelfde zoals hierboven maar dan enkel voor de oudere genodigden (60 personen, familie en vrienden ouders) voor de jongere(110 personen, vrienden en collega's) voorzien wij staantafels. Wij gaan een receptie met hapjes hebben, daarna 3 eetstanden (wok, pasta, pizza) en daarna dessertbuffet met ijstaart.



Charlyn
8-3-2014
 Meld misbruik18-9-2013 15:53:03

Hey
Wij doen ook hetzelfde als hierboven..
De mensen van de zaal hebben ons ook gezegd dat het duurder kan uitkomen als je de mensen geen plaats heeft, dit in het geval dat je zonder forfait door de drank werkt.
Als de mensen geen vaste plaats hebben laten ze vaker hun glas ergens achter waardoor er veel meer halflege glazen gaan zijn..



Katiana
12-10-2013
 Meld misbruik18-9-2013 16:42:00

Idem bij ons de mensen, wij plaatsen wel de mensen aan een tafel, maar zij mogen zelf kiezen waar ze gaan zitten.
De mensen van de zaal hebben ons dat ook aangeraden, zodat er geen discussies kunnen zijn van waarom heb je mij naast die of die persoon gezet.
Vond deze uitleg best wel aanvaardbaar, dus houden wij het zo :)



wendy
27-6-2014
 Meld misbruik18-9-2013 17:06:22

ok ik ben weer wat wijzer, er komt toch veel bij kijken he, geven jullie de tafels dan namen of wijzen jullie gewoon de tafel aan, wij hebben een formule dat de drank ermee inzit dus dat is niet het probleem, ik zou alleen niet willen dat het een chaos wordt, bedankt bruidjes



kelly
2-5-2014
 Meld misbruik18-9-2013 17:30:51

Wij gaan de tafels gewoon een nummer geven Kids zullen de nummers vasthouden en die foto's drukken we dan af in het groot voor op de tafel en in het klein voor aan de mensen te geven



Jente
26-10-2013
 Meld misbruik18-9-2013 19:07:33

Wij geven de avondgasten een tafel maar plaats aan tafel mogen ze zelf kiezen. Voor de gasten die vanaf het dessert komen (enkel collega's) maken we een paar tafels/werk en dan moeten ze hun maar zetten waar ze willen. Het is de bedoeling dat zij toch snel gaan dansen :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info