Terug naar overzicht
Mag ik u inhuren als wij met onze tafelschikking beginnen? :-) Ziet er netjes uit ;-)
wauw, je bent precies een echte weddingplanner, haha :D
hahaha zaaaalig die kleurtjes alleen al - they make me wanna party!
Heb ik ook zo gedaan, alleen niet met zoveel kleurtjes ;-)
Haha herkenbaar, zo zaten wij vorige donderdag ook over zo'n blad gebogen. Raak je er wat aan uit? Bij ons ging het wonderwel vlot.
wauw super tof.. Voor ons is het nog eventjes maar ik ga het ook heel gestructureerd aanpakken!
I love it! Maar ik denk dat de grote conflicten vnvd gaan komen met mijn schoonouders. :s die willen perse een eretafel voor hun alleen. :s Dus een grote eretafel voor ons en we hebben al lang beslist dat wij aan onze eretafel enkel onze vrienden zetten. Nu willen zij ook een grote ovale tafel met hun vrienden. *roll eyes*Ja, mijn kleurtjes:- POST-ITS* roze: onze vrienden* gele: familie bruid* paarse: familie bruidegom* oranje: collega's bruidegom (ja, mijne vent is zaakvoerder dus moet alle 80 mensen uitnodigen* groene: vrienden ouders bruidegom (jah alle 156 *opnieuw roll eyes*)- TAFELS* roze: tafels van 5-6 pers* gele: tafels van 7-8 pers* blauwe: tafels van 9-11 pers.* groene: ovale eretafelAlles op schaal gemaakt en op schaal uitgeknipte tafels, dessertbuffet, dansvloer etc... :p