Nu Online
Momenteel zijn er 109 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kaartjes tafels

10-9-2013 16:21:51
Dag mede bruidjes!
Ik heb een vraagje:

hoe maken jullie je gasten duidelijk aan welke tafel ze zitten? Ik wou zoiezo een groot bord maken als overzicht maar ik wil de gasten ook iets geven als ze binnenkomen.

Geven jullie gewoon een kaartje of iets anders?

Alvast bedankt voor jullie reacties!!

lynn
5-10-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 909

Alessia

Meld misbruik10-9-2013 17:02:09

Bij ons had ik oorspronkelijk kaartjes gemaakt met een leuk design en telkens een tafelnummer op. De bedoeling was dat er iemand van de zaal deze kaartjes zou uitdelen aan de gasten per familie (had een lijst opgemaakt met namen en tafelnummer). Ik had mijn man de dag voor de trouw naar de feestzaal gestuurd met de naamkaartjes en daar is waarschijnlijk iets mis gegaan, want op de trouw zelf werden helaas de kaartjes niet uitgedeeld. Ben dan maar heel vlug naar de dj gelopen met de lijst met namen en nummers en hij heeft dan per tafel alle voornamen afgeroepen. Jammer van mijn kaartjes (had er veel tijd ingestoken), maar het persoonlijke van het afroepen vonden de gasten ook heel erg leuk. Groetjes!

Ilse
17-8-2013
 Meld misbruik10-9-2013 20:05:47

Wij hadden ook kaartjes met daarop de namen van de gasten en de tafelnaam wat bij ons westvlaamsche spreekwoorden was. Op tafel stond er dan een stukje met daarin de naam terug verwerkt.

sofie
26-8-2012
 Meld misbruik11-9-2013 9:40:42

Wij gaan werken met kaartjes met langs de ene kant Onze foto en welkom erop en langs de achterkant liefdes spreuken , dus per tafel een andere spreuk , en op tafel zet ik dan een kadertje met die spreuk in !!

Annabel
19-10-2013
 Meld misbruik11-9-2013 9:55:58

Sofie, mag ik eens vragen welke spreuken je dan allemaal gebruikt? Ik heb er ook al gezocht, maar vind er niet genoeg. Groetjes! Annabel (Mag ook via mail of zo: annabel.jacobs@hotmail.com)

joyce
26-10-2013
 Meld misbruik11-9-2013 13:41:01

wij zitten net voor halloween en hebben dit als thema in de feestzaal (personeel is ook verkleed en heeft make-up enz aan :-) )
Wij hebben dus bv naam heksenketel afbeelding van een heksenketel op het kaartje en een kleine heks staat ook op tafel.
DJ roept ook hier de namen af wie aan welke tafel zit.
is praktischer en persoonlijker. vind ik persoonlijk he

Gwen
19-10-2013
 Meld misbruik15-9-2013 17:14:00

Wij hebben een volkswagenbusje, waar we ook in trouwen, op onze tafel komen in 3D volkswagenbusjes uit karton te staan, met de namen van bv 'buren' op.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...