Terug naar overzicht
Hoi Lieve,ik ben 2 jaar geleden naar een trouwfeest in de Residentie geweest, en dat was dik in orde!groetjes
Hoi Lieve,ik ben vorig jaar naar een trouwfeest geweest in de Residentie. Ik was er persoonlijk niet wild van. Het dessertenbuffet was ok maar de bediening en aankleding kon beter. Ze hadden het koppel ook niet de grote zaal gegeven waardoor het een beetje klein en druk leek met momenten. Maar..... er was op dat moment een tweede trouwfeest bezig in de grotere zaal en dat was blijkbaar een totaal ander verhaal. Alles zal er wss van afhangen voor welke zaal en formule je kiest Groetjes
Hey Lieve,Wij zijn ook gaan kijken in de Residentie en ik vond dit persoonlijk een heel vuile zaal.... Als je goed rond keekt hongen daar kei veel stof-/ spinnenwebben. En de dag ervoor was er nog een vergadering geweest in de grote zaal dus tis niet dat ze al even leeg stond. Ik was ook niet tevreden over het contact. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Wij zijn er ook al naar een trouwfeest geweest en toen heb ik er persoonlijk niets van gemerkt. Maar toen wij zijn gaan kijken hadden wij echt iets van oh da gaat hier goed zijn en met een kei goed gevoel binnen gegaan en met een super slecht gevoel buiten gekomen. Ze zijn in hun contact ook nog redelijk opdringerig. Ze zetten u meteen in optie op u trouwdatum en bellen u na 2 weken zelf terug om te horen hoe het nu eigenlijk zit of je u trouwfeest bij hun doet of niet... Iets wat wij helemaal niet gevragen hadden.Maar wil je zelf de ervaring hebben dan moet je er zelf een afspraak maken en eens een rondleiding vragen. En info voor een huwelijk. Iedereen zit anders met zijn gedachtes over hun huwelijksfeest.Veel succes met het vinden van een zaalLiefs Caroline
Bedankt voor jullie reacties ! Groetjes
Dag Lieve, I.v.m. de ceremoniemeesters, neem even een kijkje op www.ragazzo.be .GroetjesTim