Terug naar overzicht
toen wij de kerk zijn gaan boeken heb ik van de pastoor het boek "wij trouwen voor de kerk" mogen lenen. aan de hand van dit boekje heb ik de mis samen gesteld. het werkt aan de hand van een stappen plan waarin je keuze hebt in verschillende teksten en je kan er in zien wat je zeker in de mis moet hebben naar de norm van de kerk. anders een informeren bij de pastoor als ze in de parochie ook dat boek voor de trouwers hebben?
Ik heb ook zo'n exemplaar van de pastoor meegekregen met mogelijke teksten - ik weet wel niet of het precies hetzelfde is dan die Shari gekregen heeft.Die heb ik als leidraad genomen en dan heb ik nog hier en daar voorbeelden van misboekjes gekregen. Ik kan nogal moeilijk kiezen en ik heb per keuzestap de verschillende teksten die ik mooi vond overgetypt en dan ben ik achteraf beginnen elimineren. Zo had ik ook nooit de kans om echt een misboekje te gaan overtypen en zo heb ik echt gekozen wat ik het mooist vond en het meest toepasselijk was op ons. Ik heb er dan ook redelijk wat tijd ingestoken; veel gelezen en vergeleken en overgetypt.
zo heb ik het ook gedaan, kopietjes genomen en selecteren en steeds opnieuw en opnieuw nu de mis binnenkort laten keuren door de pastoor:)
Ik heb je een mailtje gestuurd :-)