Nu Online
Momenteel zijn er 308 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Iemand ervaring met zaal 'Glinstering aan het Zilvermeer' in Mol?

7-9-2013 9:08:52
Hallo allemaal

Niet lang geleden is feestzaal 'De Zilvermeeuw' overgenomen door 'Glinstering aan het Zilvermeer'.

Enkel op Facebook is het mogelijk om foto's te zien van de zaal, omdat er nog geen website is. De zaal lijkt me op het eerste zicht niet geweldig, maar daar zou met decoratie aan gewerkt kunnen worden.

Is er iemand die al ervaring heeft met deze zaal. Hoe zit het met toeristen die gaan zwemmen in het Zilvermeer, heb je daar zicht op?

Ps: andere locatie-aanraders omgeving Lommel, Leopoldsburg, Balen, Mol mogen altijd doorgegeven worden.

Groetjes

Sanne

sanne

Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 2787

nele
2-8-2014
 Meld misbruik7-9-2013 12:00:45

Wij zijn ook gaan kijken voor deze zaal en hebben een offerte laten maken.
Maar ik zou absoluut niet trouwen in die zaal.
De zaal ligt vlak aan het meer, dus de badgasten lopen zo maar kris kras over het terras van de zaal. Aan de zaal zijn tevens ook een cafetaria en frituur voor de badgasten, dus je kan al raden hoe het er daar uitziet / aan toe gaat....
Verder was de zaal heel vuil toen wij zijn gaan kijken, ze hebben niet eens moeite gedaan om hem op te kuisen.
Ze zijn ook niet verlegen om hun prijzen :-)

kortom... voor ons een dikke tegenvaller!

Ine
28-6-2014
 Meld misbruik7-9-2013 13:42:36

Ik heb de zelfde ervaring als Nele ..

Zo jammer dat er gewoon mensen op het strand liggen en kris kras lopen.
Ook al kunnen ze het een beetje afschermen met planten ..
De prijs valt al bij al mee maar toch nog duur.
Ook de zaal was voor ons een grote afknapper..
Er is nog veel werk aan en trouwen pas over 10 maanden maar dan zie ik het nog niet goed komen ..
Wel was de man vriendelijk ..
Wij hebben gekozen voor Den drossaerd in Overpelt ..
Een gewone parochiezaal eigenlijk maar je kan wel je eigen traiteur enz kiezen.
Naar het schijnt moet de kok-o-folie een aanrader zijn (alhoewel ik het zondagsbuffet geen hoogvlieger vind).
Verder geen echt toffe ideeën in onze buurt :)
Groetjes

kathleen
9-8-2014
 Meld misbruik7-9-2013 15:44:41

Wij hebben de kok o folie in Lommel

Je hebt ook nog het bourgondisch huis in mol mar wij hebben daar een minder goed feest is gehad en daarom van ons lijstje geschrapt.

sanne

Meld misbruik7-9-2013 21:04:56

Hallo allemaal

Bedankt voor de reacties!

Op de foto's op Facebook van 'Glinstering' kreeg ik ook niet meteen het speciale 'trouwfeest' gevoel.... dan maar verder kijken!

Wij rijden regelmatig voorbij kok-o-folie in .Lommel. Maar ik vind het er aan de buitenkant zo een kaal en grauw gebouw uitzien. Het lijkt me moeilijk er een gezellige aankleding in te doen. Hetzelfde gevoel krijg ik bij Optifest in Lommel.

Hoewel ik me toch afvraag of er bruidjes zijn met toffe ervaringen bij Optifest?

Iemand ook ervaring met Kempenhof en Vijf Linden in Lommel??
Of 't Onderwerp in Lommel als trouwlocatie?

Mercikes voor de berichtjes terug!

Groetjes

Sanne

Ine
28-6-2014
 Meld misbruik7-9-2013 23:43:21

't onderwerp lijkt me meer iets voor bedrijfsfeestjes ofz ..

Maar niets voor een trouw.
5 Linden heb ik dan weer slechte ervaringen qwa eten dus dat viel al vrij snel af.
Kempenhof geen idee eigenlijk, heb ik naar gebeld , de vrouw was heel vriendelijk maar ze zei me vlakaf ja ik heb dadelijk nog een trouw en amai met die regen komen er veel kosten bij. Het bruidspaar van die dag wou een ceremonie buiten dus hadden ze al extra kosten geteld ivm het klaarzetten en ze zei ja dus als het regent heb ik personeel nodig en extra tijd om de stoelen enz af te vegen. Dus dit komt wel extra bij als kost.. En ze zijn al niet echt goedkoop vond ik dus ben ik hier verder ook niet meer gaan kijken..
Bij optifest heb ik gehoord dat het niet zo gezellig is en heel duur (maar geen ervaring mee)

sanne

Meld misbruik8-9-2013 10:10:49

oei oei oei

Dat klinkt allemaal niet zo positief!!
Dan misschien toch maar in een andere regio gaan zoeken...

Tips zijn altijd welkom!

Groetjes

Ine
28-6-2014
 Meld misbruik8-9-2013 10:39:35

Maar gaan kijken kost niets he Sanne, ik weet niet wanneer je trouwt.

Maar voor jou kan het misschien wel helemaal meevallen he !

veronique
18-4-2014
 Meld misbruik18-9-2013 22:32:15

veronique
18-4-2014
 Meld misbruik18-9-2013 22:44:08

Hoi Sanne, Wij zijn hier 3 maanden geleden op een communiefeest geweest van ons neefje. Ze waren toen net pas begonnen maar er stond wel al een degelijke organisatie. We mochten op een afgezet terras zitten terwijl er wel wat badgasten waren. Daardoor viel het ons heel erg mee met de drukte. De reacties die we hier lezen zijn erg negatief en zo hebben wij dit niet ervaren, eerlijk gezegd. Het beviel ons zelfs zo goed dat mijn aanstaande en ik onze bruiloft volgend jaar vastgelegd hebben bij Glinstering. Ze vertelden ons dat ze al 3 (op dat moment) bruiloften verzorgd hadden en kwamen erg professioneel over. Het meedenken (ook in prijs) was voor ons een extra pluspunt. De zaal vonden wij juist erg mooi, maar goed, hij stond al klaar voor een feest 2 dagen later. Kortom... Misschien zijn wij bevooroordeeld omdat we onze eigen bruiloft volgend jaar gaan vieren bij hen, maar wij zouden je toch aanraden om eens een kijkje te nemen en een afspraak te maken! We hopen dat je hier iets aan hebt en wensen je veel succes met jullie voorbereidingen.. Groetjes Véronique

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info