Nu Online
Momenteel zijn er 234 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

puzzel AVA?

  12-12-2006 17:41:04
Hallo allemaal,

Ik las hier een tijdje geleden dat je van een foto bvb een puzzel kon laten maken. Ik dacht dat dit bij AVA was, maar ben dit niet zeker meer.
Kan iemand mij hier wat meer info over geven. Moet je dan zelf langsgaan met je foto, of kan je die doorsturen. En hoe lang duurt het dan vooraleer je je bestelling krijgt?

Alvast bedankt!

Groetjes,
Helga

Helga
11-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 912


Marijke
1-9-2007
 Meld misbruik12-12-2006 17:53:26

Ik heb iets doorgestuurd van die puzzel maar dat was bij HEMA. Je kunt het gewoon via hun site doen en binnen enkele dagen kan je je bestelling afhalen. Veel plezier ermee!



Veerle

 Meld misbruik12-12-2006 19:38:11

Dag helga,
je moet eens kijken op www.hema.nl Daar moet je eerst inloggen en dan een sotfwareprogramma downloaden en dan kan je aan de slag...
Op de website heb je veel voorbeelden van allerhande dingen die je kan doen met foto's: op een puzzel laten zetten, op een muismat, schort, tas, ballon,...
Je kan een foto kiezen en zelf een tekstje erbij typen als je dat wenst.
Qua prijs valt het ook allemaal heel erg mee, vind ik.
Ik heb al kalenders en agenda's laten maken als kerstcadeautjes vorig jaar. En het resultaat was echt wel mooi.
Je moet enkel zien dat je foto van een bepaalde minimumkwaliteit is (bepaalde resolutie?), anders lukt het niet. Maar dat geeft het programma zelf aan hoor, geen zorgen!
Zelfs bij mij is het gelukt ;-)

Veel succes!

groetjes,

Veerle
25/08/07



Helga
11-8-2007
 Meld misbruik12-12-2006 20:36:40

Al bedankt voor jullie reacties. Ik had Hema blijkbaar met Ava verwisseld.
Nu ben ik op de site gaan kijken, maar ik vind niet direct terug waar je dat programma moet downloaden of waar die producten staan waar je dat kan laten op drukken...

Groetjes,
Helga



Veerle

 Meld misbruik12-12-2006 21:18:03

Dag Helga,

(wacht, ik ga even piepen op hema.nl wat je juist moet doen)...

eerst moet je rechtsboven op "registreren" klikken en je registreren via gebruiksersnaam en een paswoord.
Dan kan je "inloggen" met die 2 namen.
En dan pas na het registreren, ga je naar "uw fotoservice" (onder het tabblad "home")en dan kan je links "fotocadeaus" kiezen. daar heb je keuze uit de verschillende cadeaus waar een foto op kan.
Maar je moet dan wel nog de software (gratis) downloaden op je PC.

Groetjes,

Veerle
25/08/07



Helga
11-8-2007
 Meld misbruik12-12-2006 22:21:27

Ja, het is gelukt nu!!
Hartelijk dank!

Groetjes,
Helga


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info