Nu Online
Momenteel zijn er 86 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog een week en... pukkeltjes + slapeloze nachten!

  5-9-2013 8:20:03

Iedere vrouw kent dat wel. Momenten waar ze in de spiegel kijkt en denkt: "Hmm, niet slecht!".. Andere momenten zou je 't liefst met een zak over je hoofd naar je werk vertrekken..

Meestal is dat bij mij 14 dagen goed - 14 dagen slecht.

Moet het nu juist lukken dat het de voorbije maand een hele maand 'goed' was en nu sinds van de week 'slecht'. En ook erger dan anders: Pukkeltjes, wallen, ..!

En daarbij komen nog de slapeloze nachten. Al jaren een zeer slechte slaper, maar het was de laatste maand beter. Diep slapen en weinig wakker worden. Nu ben ik al een week terug enorm slecht aan het slapen en heb ik de indruk dat ik enkel een lichte slaap heb (ik hoor alles!).. Doodmoe 's ochtends en die wallen.. man..!

Een papieren zak past niet echt op een trouwkleed zeker?

Deborah
13-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1514


Tine
7-9-2013
 Meld misbruik5-9-2013 8:29:17

Hey Deborah... exacht hetzelfde probleem... en bij mij is het zaterdag al zover... Momenteel toch wel heel wat puistjes... ik hoop echt dat dit zaterdag weg is!!
voor de slapeloze nachten ben ik bij de apotheker een middeltje gaan halen (op homeopathische basis denk ik) zo neem ik 3 pilletjes in voor het slapengaan en dit ontspant me en slaap ik echt goed!



Melissa
8-8-2015
 Meld misbruik5-9-2013 8:47:39

En tegen die walletjes? Steek 's avonds twee lepels in je ijskast, bij het opstaan leg je die op je ogen, en weg walletjes :)



Jente
26-10-2013
 Meld misbruik5-9-2013 9:10:14

En we hebben altijd de visagiste nog



Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik5-9-2013 11:15:50

Voor het slapen: je hebt thee van het merk Biover, en die heet "antistress". Geen idee of die effectief helpt tegen stress, maar ik drink die soms 's avonds. En dan slaap ik wel vaster. Je kan dit bij Kruidvat kopen, en onlangs zag ik het ook in Carrefour staan.

Het komt wel goed! Blijf zo rustig mogelijk. Je dagje gaat er gewéldig uitzien, en jij ook!



Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik5-9-2013 11:57:05

Tandpasta helpt hier tegen een goeie puist !!
Een uur voor het slapen gaan je gezicht goed reinigen en een beetja tandpaste erop doen. De dag nadien is die veel platter en quasi weg !



Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik5-9-2013 13:57:19

ja die truc van de tandpasta gebruik ik hier ook regelmatig! en een warme tas melk met wat honing doet ook dikwijls wonderen. wanneer ik 's avonds nog teveel met iets bezig ben geweest probeer ik ook het volgende: eerst alles opschrijven waar ik nog mee zit en dan symbolisch het lijstje in de schuif leggen. ook laat ik pen en papier in de buurt liggen zodat als er me iets te binnenschiet ik dit nog kan opschrijven en me er tot de volgende dag niets van hoef aan te trekken. es goed je fysiek afmatten voor het slapengaan helpt ook wel (hondjes wandelen ofzo...). hopelijk heb je er iets aan...

jullie dag wordt geweldig met jou en je partner als het stralende middelpunt!!



Michele
14-9-2013
 Meld misbruik5-9-2013 15:22:12

zelfde probleem hier...alleen, er zit een superlief klein wezentje in mijn groot te worden. En daar kun je niks te beginnen, allez, toch niet tegen de huidproblemen die dit met zich meebrengt.
Ben al vollop elke dag mijn huid goed aan het verzorgen maar 't is echt een vettige boel :(

iemand tips?



Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik5-9-2013 15:52:33

Waaaa Michele! Proficiat!!
Tips heb ik niet, maar zoals Jente al aangaf: een goede visagiste kan echt wel heel veel wegschminken, hoor!



Deborah
13-9-2013
 Meld misbruik5-9-2013 15:59:12


@ Tine: ik ken ook wel nog een truucje. Wat ik soms doe is een 2-tal dagen 's ochtends op een nuchtere maag fruit met superveel vitamine C / antioxidanten eten. Maar dan wel fruit dat je anders niet veel eet. Dat werkt om je huid een boost te geven (maar doet de puistjes wel niet verdwijnen).
Goeie tips zijn:
- Versgeperst fruitsap van 2 sinaasappels, 250g frambozen en 100g aardbeien.
- kiwi's
Maar zoals ik al zei, dat is enkel om je nog extra te doen stralen :-)! Maar niet echt om de puistjes en wallen weg te krijgen.. :-(

@ Melissa: die lepeltjes ga'k zeker proberen :-)!

Bedankt voor de overige tips!
Visagiste kan inderdaad wonderen verrichten, maar toch liever geen puistjes :-)!
Thee ga ik proberen, melk met honing brengt jammer genoeg niet veel op bij mij.
Zelfde met tandpasta truc :-(!

@ Michele: daar zou ik het wel voor over hebben :-)! Proficiat!!!





Greet
24-5-2014
 Meld misbruik5-9-2013 20:30:37

Ik ben begonnen met een goji-bessen kuur. Elke dag 2 eetlepels gedroogde goji-bessen, en je huid straalt gewoon. Het is ontstekingsremmend, dus goed tegen acne. Het neemt ook spanning en stress weg en ze bevorderen je slaap. Veel antioxidanten plus nog 15-tal voordelen...Ik neem dit al 3 maanden en het werkt echt!!!!! Je kan ze kopen in een natuurvoedingswinkel. Je moet het maar eens opzoeken op google.



Deborah
13-9-2013
 Meld misbruik6-9-2013 13:41:04


Voila, goji-bessen zijn aangekocht :-)!! Net 2 eetlepels gegeten en ze smaken was zoals rozijnen (maar dan harder).. Ben benieuwd :-)!!

A girl's gotta do what a girl's gotta do ;-)!!





Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...