Nu Online
Momenteel zijn er 266 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

supere vrijgezellen!:D 31/08

4-9-2013 22:00:30
Aangezien ik hier een textje zag staan over een slechte vrijgezellen
wou ik deze toch schrijven omdat ik super blij ben dat mijn zus ( getuige ) het heel goed in elkaar heeft gestoken!

enkel wist ik de datum & het uur
31/08/2013 van 10u - 12u gingen ze me komen halen :D

met de hele vriendengroep zijn ze me komen halen om 12h , direct mocht ik een
diadeem met sluier aandoen ( super roze :D ) gingen we naar mijn zus haar huis ,

aankomst hebben we lekker salades en pistoletjes gegeten ,
had ze verschillenede lekkernijen gemaakt ( panacotta , chocomousse,koekjes waarop penissen opstonden :D,..)

na het eten zijn we begonnen met de spelletjes !!
onderbroeken spel
kus spel
vragenlijst
herrinering spel ( alle fouten antwoorden mocht ik iets extra aan doen:D)
mijn sluier , en short van bikini en slinger van mooiste bruid , ketting van gezicht vn men toekomstige ..
drna onze eigen pizza allemaal zelf gemaakt en gedronken natuurlijk !! :D

na 20h zijn we naar leuven geweest ,beetje gedronken op kermis paar atracties en dan naar oude markt opdracht ( 1tje :D)
en dan ...
ze waren hele dag bezig dat ze een stripper hadden ingehuurd ,
geblinddoekt & gehandboeid de beeld van kot madam vast ..
en begon mijn TOEKOMSTIGE mij te kussen :D ik was zo blij haha
met de jongens daar gedronken enz..

super dagske..
hier resultaat :

margot
7-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 872

noortje
14-9-2013
 Meld misbruik4-9-2013 22:10:43

Lijkt een toffe dag geweest te zijn
Die 'banner' van jou had ik ook om op mijn vrijgezellen :D

Veva
28-9-2013
 Meld misbruik6-9-2013 17:42:43

Hey super! Jou vrijgezellen lijkt heel fel op de mijne :-) Die btw de 31/08 ook in Leuven was, wie weet hebben we elkaar wel gezien! Want er waren wel heel veel groepen dames die rondliepen in Leuven :-D

margot
7-9-2013
 Meld misbruik7-9-2013 0:53:13

ha idd :D we hebben we l meisjes gezien met witte tshirt en iemand met konijnen oren? :D

Veva
28-9-2013
 Meld misbruik7-9-2013 10:11:57

Mijn dames hadden zwarte t-shirten aan en ik een fluo roos en zo'n sluier op mijn kop :-p

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...