Nu Online
Momenteel zijn er 77 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidshuis kapellen of jagré antwerpen?

9-12-2006 18:08:14
hallo bruidjes, heeft er soms iemand enige ervaring met het bruidshuis of jagré?Zou je op verschillende locaties gaan kijken voor een trouwjurk?ben bang dat het personeel te opdringerig gaat zijn,dat het op den duur een verplichting word daar te kopen.groetjes

peggy
22-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1530

Véronique
20-7-2007
 Meld misbruik9-12-2006 22:57:09

Hallo!
Wel ik ben nog niet zo lang geleden bij jagré langs geweest en het was alles behalve aangenaam! Eerst zijn we bij le chapeau geweest deze winkel is namelijk juist naast jagré en zeker een aanrader we zijn daar echt op een aangename manier ontvangen en als je daarop bij jagré binnen gaat is het wel een hele aanpassing! We wouden daar zo vlug mogelijk buiten en ik heb mijn bruiskleed uiteindelijk verleden woensdag bij le chapeau gekocht dus daar moet je zeker langs gaan! groetjes véronique en succes!

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik10-12-2006 10:02:59

Ik was ook van plan om naar verschillende winkels te gaan kijken om mijn jurk te vinden. Jagré was er 1 van.
Ben vorige week een afspraak gemaakt bij Cermo in Turnhout (wel een stukje rijden want ik ben zelf van Mortsel) maar zeker de moeite waard. Heel vriendelijke verkoopsters die heel veel tijd voor je nemen. En wat ook heel belangrijk is, ze zijn helemaal niet opdringerig.
Ik heb daar wel mijn droomjurk gevonden dus ik ga niet meer in andere winkels kijken, maar heb nog niets definitief beslist. Ik heb wel direct een afspraak gemaakt voor volgende week zaterdag zodat mijn papa de jurk ook eens in het echt kan zien.
Dat was voor hen echt geen enkel probleem. Ik heb ook gehoord dat een andere aanstaande bruid zei dat ze eerst nog ergens anders wou gaan kijken maar ze bleven even vriendelijk.
Over Le Chapeau heb ik ook al heel veel goede reacties gehoord.
Succes bij het zoeken en 1goede raad, pas echt elke jurk die je er ook maar leuk ziet uitzien.
Groetjes,
Véro

silke
6-7-2008
 Meld misbruik10-12-2006 13:39:11

Ik ben op aanraden naar Le chapeau geweest in Antwerpen, juist naast Jagré.
Echt een aanrader ik heb er verschillende kleedjes mogen passen en mijn jurkje gevonden, super!Ze zijn daar heel vriendelijk en behulpzaam... ik zou ook daar zeker een afspraak maken!

inge
2-6-2007
 Meld misbruik11-12-2006 9:30:34

eerst even duidelijk zeggen, er zijn 2 jagré winkels in antwerpen, er is inderdaad 1 naast le chapeau in de karnotstraat, ben daar ook geweest, en dat viel inderdaad tegen... maar... zij hebben nog een tweede winkel in de quellinstraat (zijstraat van de keiserlei) en die winkel is heel anders, echt bruidswinkelgevoel, heel mooi en heel aangenaam, heb daar trouwens mijn jurk gekozen, even ter informatie :-)

Jill
24-5-2008
 Meld misbruik13-12-2007 22:46:09

ik ben heel tevreden over jagré. ik ben in de winkel in de quellinstraat geweest.
de verkoopster van super vriendelijk en niet opdringerig. ik heb dus daar ook mijn trouwkleed gekocht. greetz

MARIA

Meld misbruik21-4-2008 22:19:44

Ik ben helemaal verbaasd over de SLECHTE SERVICE bij JAGRE! Heb daar een jurk gekozen, maar het moest ingenomen worden. Toch moest er het volle pond betaald worden EN 2 weken wachten. Eenmaal terug, bleek de jurk heel slecht ingenomen te zijn geweest, slechter nog, de jurk was verpest, en asymmetrisch! Kortom, niet meer te dragen! Geld terug wilden ze niet geven, en na veel aandringen toch nog een tegoed bon gekregen, terwijl er geen enkelen jurk in mijn maat was. De jurk opnieuw maken kon ook niet. Praten was zinloos, ze wilde niet luisteren. Eigenares was er, maar wild niet met me praten. LAF hoor. Ben heel slecht behandeld, terwijl zij het verpest hadden. Ben heel ontevreden uit de winkel lopen, en GEEN ENKELE WOORD EXCUSES TE HOREN GEKREGEN!! Rondom onbeschoft en zeer klant onvriendelijk. Dus: mooie jurken heb je ook elders, dus KOOP JE JURK NIET BIJ JAGRE!!!!

Eline
27-11-2010
 Meld misbruik26-3-2010 23:38:43

Maria, was dat dan de Jagré in de Quellinstraat of in de Karnotstraat?

daniella
27-8-2011
 Meld misbruik5-4-2011 17:54:32

ik heb mijn kleed bij jagre gekocht ben daar heel goed ontvangen heel vriendelijk ze hebbe me heel goed verder geholpen ze hebben me heel goede advies gegeven en heb daar mijn kleed gekocht wel de' jagre in de quellinstraat

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...