Nu Online
Momenteel zijn er 144 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Inlegvellen uitnodigingen

  26-8-2013 9:22:01
Hey allemaal, Ik heb besloten om mijn uitnodigingen zelf te maken, omdat ik dat persoonlijker vind dan van die voorgedrukte uitnodigingen. Ik heb al wel kaarten gevonden van 15x15, maar het probleem is dat er geen inlegvellen voor het drukken van de tekst bijzitten. Omdat dit formaat groter is dan a4 kan je ze ook niet zomaar zelf maken. Weet iemand waar ik die zou kunnen kopen? Avast bedankt!

brenda
7-7-2014
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1708


Ilse
17-8-2013
 Meld misbruik26-8-2013 10:37:11

en door gebruik te maken van A3's? heb je wel net geen 30cm (29,7cm breedte en 42cm lengte) maar mss moet je inlegvel niet zo groot zijn als de kaart zelf. Door ze dan te printen en bij te snijden moet dit mss nog wel lukken.



Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik27-8-2013 9:45:23

Een inlegvel een beetje kleiner dan de kaart zelf, is volgens mij ook totaal geen probleem.

Hou er trouwens rekening mee dat je bij dat formaat van kaarten waarschijnlijk 2 postzegels nodig zal hebben. Als je er veel wil opsturen, kunnen die kosten hoog oplopen... (Maar misschien had je daar zelf ook al aan gedacht.)



brenda
7-7-2014
 Meld misbruik28-8-2013 10:48:44

Ja sanne, daar hadden we aan gedacht, wij gaan de meeste uitnodigingen persoonlijk bezorgen.



kris
14-12-2013
 Meld misbruik28-8-2013 21:44:14

wij hebben onze uitnodigingen ook zelf gemaakt en hebben alles gewoon zelf gemaakt in publisher van,office en dubbelzijdig uitgeprint het vraagt wel wat tijd voor alles tegoei is maar het resultaat mag er wezen en,dan heb je er veel meer voldoening bij als je wil zal ik n een paar foto's doormailen ons mail adres is krisjill8289@gmail.com laat maar iets weten



britt
20-9-2014
 Meld misbruik29-9-2013 20:22:14

naar mij mag je die ook mailen. britt.loquet@icloud.com

alvast bedakt


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info