Nu Online
Momenteel zijn er 111 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ivm uitnodigingen

  25-8-2013 18:56:11
hallo iedereen

vandaag haf mij toekomstige schoonvader de opmerking ivm met het vermelden op de uitnodiging van de aanwezigheid van de gasten
hij vind dat iedereen die wel of niet komt ons moet verwittigen

maar weet niet hoe ik dit mooi kan verwoorden op de uitnodiging ik had oorspronkelijk op test uitnodiging dit gezet:

Ben je helaas verhinderd laat het ons dan even weten.

maar het zou iets moeten zijn dat zowel degene die komen dit ook moeten laten weten ....

moeilijke uitleg :p

annelies
14-2-2014
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1327


Ilse
17-8-2013
 Meld misbruik25-8-2013 19:02:40

Hallo, wij hebben op onze uitnodiging het zo gezet:
Graag een seintje voor...
Dan weten mensen zoiezo wel dat ze moeten bevestigen. Succes!



An
6-9-2013
 Meld misbruik25-8-2013 19:05:54

bij ons stond er:
Gelieve uw aan- of afwezigheid door te geven voor ... !

maar je moet toch nog achteraf opbellen en doen hoor, van vele hoorden we: ah moesten wij bevestigen? Je weet toch dat we komen ;)



Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik25-8-2013 19:27:42

laat ons een seintje voor ... dat je al dan niet met ons komt feesten.



Elen
5-10-2013
 Meld misbruik25-8-2013 19:34:17

" gelieve uw aanwezigheid te bevestigen voor..." Maar idd, ook na de ultimatumdatum moet je sowieso een deel van je gastenlijst opbellen.



Annelyn
27-9-2013
 Meld misbruik25-8-2013 19:57:20

Bij ons staat er "gelieve voor 1 september te laten weten of u al dan niet kan komen op de dag van onze dromen"



Saar
7-9-2013
 Meld misbruik25-8-2013 20:59:47

Bij ons was het 'Gelieve te bevestigen voor 15 augustus'. Je moet sowieso mensen achteraf opbellen die je nog niet gehoord hebt, dus wij hebben een week na bevestigingsdatum daarvoor gehouden.
We hebben van 2 koppels helemaal niets van reactie gekregen, noch via sms of mail of telefoon. Wij gaan er dan maar van uit dat ze niet komen. Ik heb hen dat ondertussen ook gesmst/gemaild. Ik vind het maar elementaire beleefdheid om iets te laten weten, maar blijkbaar is niet iedereen zo. Hou daar dus rekening mee als je een datum vastlegt.



Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik26-8-2013 8:43:27

ik ga dat kort op onze uitnodigingen zetten. Eerst: gelieve te bevestigen voor... En daaronder : geen bevestiging=no party. Klinkt misschien nogal direct maar bij mijn familie moet ik dit zo doen omdat anders niemand iets zou laten weten. Ze zijn nogal lui op dat gebied. Hihi En zelf zou ik het frustrerend vinden mocht ik niet duidelijk weten of ze nu wel of niet komen.



mona
27-7-2013
 Meld misbruik26-8-2013 9:37:53

Ik had iets staan als 'Laat je voor (datum) weten of je er bij kan zijn?' en dan een mailadres en onze twee telefoonnummers. Is inderdaad wel nodig hoor... Om er nu bij te zetten 'geen bevestiging = no party' vind ik idd nogal direct. Ik denk dat iedereen wel te maken krijgt met mensen die niet bevestigen, maar die bel je dan zelf even op. Denk dat je zelfs met die formulering nog altijd zelf mensen zal moeten opbellen. (Vb. die het vanzelfsprekend vinden dat ze komen omdat ze zo'n dichte familie zijn ofzo...).



Peggy
7-9-2013
 Meld misbruik26-8-2013 10:24:27

wij hadden: Gelieve te verwittigen voor...

en ik moet zeggen dat bijna iedereen dit heeft gedaan

mijn mama die had bij haar 40jaar getrouwd gezet:"indien belet" en daar had ze toen spijt van want dan was ze niet zeker van het aantal dat wel kwam.



Jente
26-10-2013
 Meld misbruik26-8-2013 11:59:27

Bij ons is het "Graag bevestiging voor ...". Ik heb de indruk dat mensen die iets verder van ons staan sneller iets laten weten dan mensen waarmee je veel contact hebt. Die gaan er van uit dat je wel weet dat ze komen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info