Terug naar overzicht
Dat is iets wat je zelf afspreekt vind ik. Wij hebben dat in overleg met de ouders van ons bruidskindje gedaan, wij hebben de kleding betaald en zij de schoenen, het is maar net wat je zelf in gedachten had!GroetjesNathaliegetrouwd op 08-09-06
Dag PeggyOnze bruidskindjes gaan geen echt speciale kledij aandoen, zodat ze het later nog kunnen aandoen. (natuurlijk geen speelkledij, maar ook geen prinsessenkleedje)De ouders gaan het zelf bekostigen, want ze vinden dat ze zondagse kledij toch regelmatig moeten kopen aangezien ze rap groeien en we zullen al kosten genoeg hebben voor de rest... Ze gaan alleen afspreken dat ze in dezelfde kleurtinten gaan lopen.GroetjesVeroniek20 07 2007
Ik heb twee oudere bruidsmeisjes waarvan ik de helft betaal en twee kleinere waarvoor ik nu al kleedjes gekocht heb. Echt super koddige feestkleedjes voor 25 euro. Die kon ik echt niet laten liggen hoor ;-).Ik denk dat het echt afhangt van de kost en van de ouders hé.
Ik heb ook kleding gekocht die de kindjes kunnen afdragen. Wij betaalden het zelf. Wij vonden dat, als je bepaalde kledij oplegt, dat je het zelf maar moeten betalen. De schoenen mogen ze zelf kiezen, dus die betalen de ouders zelf. Het is maar hoe je het af spreekt met de ouders. Groetjes
hallobij ons betalen de ouders van mijn vriend da kleding van de bruidskindjes, omdat ze alle 3 van zijn kant zijn en omdat we de bruidskindjes eigenlijk hebben genomen omdat zijn moeder die er bij wilde.