Nu Online
Momenteel zijn er 142 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gekleurde schoenen maat 39 gezocht

  6-12-2006 21:54:21
Hoikes iedereen

Mijn droomkleedje van Linea heb ik al gevonden! Ik begin nu uit te kijken naar elegante bijpassende schoentjes.

Wat ik zoek

- maat: 39
- kleur: (parelmoer)rose of brons
- geen al te hoge hak
- in prima staat

Verkoop jij je trouwschoenen en denk je dat ze weleens overeen kunnen komen met wat ik zoek?

Mail me dan aub een foto en je prijs door op zonneke03@hotmail.com.

Ik vond enkele mooie schoentjes in de suitecollectie op de site van Linea, maar 't mag zeker ook een ander merk zijn.

Heel erg bedankt!

Groetjes,
Mieke


A
10-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 381


A
10-8-2007
 Meld misbruik6-12-2006 22:03:53

Hoi

Ik was nog eens even verder aan het rondkijken en champagnekleur zou misschien ook gaan.

Als het maar niet té licht is (geen wit, ecru of licht beige).

Groetjes,
Mieke



Els
22-9-2007
 Meld misbruik7-12-2006 12:08:48

Ik heb ook een kleed van Linea, kleur Powder. Ik veronderstel dat je die kleur bedoelt. Ik heb er de bijpassende schoenen bijgekocht, aangezien het een nieuwe kleur is in hun collectie en witte (of beige) schoenen er niet echt bij passen. Mijn schoenen kosten € 160. Niet goedkoop maar ik wou echt wel dat ze bij het kleed hoorden. en aangezien het geen witte zijn, kan ik ze achteraf nog heel wat dragen. Ik weet niet of je 2e-hands echt die kleur gaat vinden, gezien ze pas dit jaar opgenomen is.
Els
22/09/2007



Debra
11-8-2006
 Meld misbruik8-12-2006 9:56:26

>Hey,

Ik ben in augustus jl getrouwd en had ook een roze kleed aan 'saumon' en heb ook mijn schoenen gekocht die bij het kleed hoorden. Ze kosten idd veel geld nl 170 euro maar geloof me, je draagt ze door hoor! Ik heb ze al veel aangedaan en het voordeel is dat dat kleur op heel veel past, een jeans, een zwarte rok/broek, heb ze onlangs aangedaan op een grijs broekpak...je kan er alle kanten mee uit! Maar je hoeft geen schrik te hebben als je ze 2de hands wil kopen, je zal het kleur wel vinden aangezien ze vorig jaar in de raffacollectie met een roosgetind kleed zijn gestart.

Debra
reeds 119dagen getrouwd


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...