Nu Online
Momenteel zijn er 139 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Goede fotograaf uit antwerpse

6-12-2006 18:30:03
Hey iedereen,

Wij zijn nog op zoek naar een goede fotograaf.
Mijn vriend kent wel iemand, maar die laat niets van zich horen.
Daarom dus dat we nog op zoek zijn. Liefst naar iemand uit het Antwerpse (liefst omgeving Kalmthout, Brasschaat, Kapellen, St Job,...). Kennen jullie iemand?
Welk budget moeten we uittrekken voor een goede fotograaf?

Alvast bedankt

Maartje
13/10/2007

Maartje
13-10-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 320

Evi
26-5-2007
 Meld misbruik6-12-2006 21:21:59

Hey,

Je moet eventueel eens contact opnemen met Bart Meeus. Die is van Ekeren geloof ik. Wij zijn er zelf enkele maanden geleden gaan kijken en we waren echt onder de indruk van zijn werk. Het is niet meteen de goedkoppste, maar kijken kost geen geld hé.

Groetjes,

Evi
26/05/2007

Els
22-9-2007
 Meld misbruik7-12-2006 12:15:21

Ik ben gaan kijken op de Trouwbeurs in Antwerpen (oktober) en daar had ik eigenlijk onmiddellijk mijn keuze gevonden. Maar wij zijn totaal niet van het Antwerpse en hebben dus eerst wat dichterbij huis gezocht. Uiteindelijk werd het toch Photocorner Merksem. Nancy is super lief en heeft een heel eigen stijl (zowel digitaal als analoog). Ze vraagt geen verplaatsing (zelfs niet voor ons!) en haar prijzen liggen tussen +/- €800 en €1600. En geloof me, we hebben heel wat duurdere en slechtere fotografen gevonden.
Els
22/09/2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...