Nu Online
Momenteel zijn er 49 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis met peuter van 20m: liefst verdere bestemming?

  6-12-2006 16:12:08
Wij hebben al een peutertje dat op onze trouw 19.5 maanden oud zal zijn. Iemand tips of ervaring met bestemming voor onze huwelijksreis? We zouden haar erg graag meenemen, gezien we 3 of 4 weken gaan. Ze hoort er trouwens bij. We dachten zelf aan Costa Rica. Ik wil liever niet dat ze al anti-malaria tabletten inneemt, dus hierdoor vallen al heel wat landen weg...
Groetjes
Marleen
6.7.7

Marleen

Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 539


An
24-9-2005
 Meld misbruik7-12-2006 8:14:15

Wij zijn op huwelijksreis geweest naar Mauritius en hadden toen geen inentingen e.d. nodig omdat het een eiland is en daar is er veel minder kans op ziektes.
Natuurlijk is juli niet direct het ideale seizoen, want dan is het daar winter. Op de website van het tropisch instituut Antwerpen staat geloof ik een lijst van de landen waar je welke vaccinaties nodig hebt. Wij hebben daar ook naar gekeken omdat we direct aan kindjes gingen beginnen en niet het risico wilde lopen dat ik één of andere ziekte opdeed in het begin van mijn zwangerschap. Trouwens bij sommige vaccins moet je nadien minstens een halfjaar wachten om zwanger te worden.
En al goed dat we dat gedaan hebben, want ik ben zwanger teruggekomen. ;-)



Marleen

 Meld misbruik7-12-2006 14:49:56

Heb ik idd ook al aan gedacht. Ja, ik moet misschien toch wel rekening houden met die vaccinaties, want wij willen ook direct voor ons 2°kindje gaan na de trouw (het eerste mag al direct bruidsmeisje spelen :-) ). Ik zal eens op die site gaan kijken. Bedankt.

Nog ideeën voor bestemmingen?

Groetjes
Marleen
6.7.7



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik7-12-2006 15:09:54

We waren vorige zomer op zoek naar een vakantiebestemming en toen hebben we even zitten kijken naar de Nederlandse Antillen. Daar heb je geen vaccinaties nodig en heb je ook mooi weer in onze zomermaanden. Het enige mindere puntje is het prijskaartje, dat ligt wel vrij hoog.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums