Nu Online
Momenteel zijn er 100 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bridezilla? Nee Bridesmaidszilla's!!!

  8-8-2013 10:59:17
Lieve mede-bruidjes,
Dit is de eerste keer dat ik iets post - ik moet even mij hart kunnen luchten... Ik ben super teleurgesteld in mijn getuigen! Ik loop er al een tijdje mee rond en heb nog niets gezegd omdat ik de lieve vrede wil bewaren (uiteraard wel aan het zagen en klagen geweest tegen mijn toekomstige - maar dat hoort erbij) Mijn getuigen zijn al een hele tijd bezig met het plannen van de vrijgezellen en willen er blijkbaar iets spectaculairs van maken (wat voor mij niet de bedoeling was). Iedereen van mijn vrienden/familie die mee gaan hebben mij er al op gewezen dat mijn getuigen echte bitches zijn die niets van niemand aannemen. Ik heb 1 keer geprobeerd om er tussen te komen dat resulteerde in een (puberale) ruzie. Ze hebben zelfs mijn moeder geattaqueerd...Nu kunnen jullie begrijpen dat ik absoluut geen zin heb in mijn vrijgezellen as zaterdag (heb het gevoel dat ik daar heel de tijd moet grijnzen dat ik anders de wind van voor krijg, dat het weer niet goed genoeg is voor mij). Nu is dit niet het enige waarvoor ik teleurgesteld ben. Mijn getuigen hebben niet 1 keer gevraagd hoe het gaat met de voorbereidingen van de trouw, of ze kunnen helpen? Telkens wanneer ik hen zie vertellen ze me hoe zwaar ZIJ het wel niet hebben met het plannen van de vrijgezellen.Ik durf gewoon niet vragen om mee te gaan kijken naar bloemen/lingerie... uit schrik dat ik hen teveel belast... Dat kan toch niet de bedoeling zijn?
Nog iemand die dit mee maakt? Tips? Want heb het gevoel dat onze vriendschap over gaat zijn na de trouw als dit zo verder blijft gaan...

Debby
23-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 17 | Gelezen: 1461


Melissa
8-8-2015
 Meld misbruik8-8-2013 11:18:59

Hmn dat ligt een beetje moeilijk. Getuigen zijn er om je bij te staan en je te helpen. Het lijkt mij alsof ze zo danig op gaan in het plannen van je vrijgezellen (omdat ze willen dat je het nooit meer vergeet) dat ze de belangrijkste zaken van het huwelijk vergeten. Het zou zonde zijn als je vriendschap daar aan zou verliezen. Ik begrijp je frustratie, ze verliezen in hun pogingen oog voor het belangrijkste, en vergeten blijkbaar ook hun manieren. Ik zou op mijn strepen staan en vragen of ze toch een beetje vriendelijker zouden kunnen, en na je vrijgezellen toch beginnen meevragen naar lingerie/bloemen? Want je moet ze wel nageven dat ze erg hun best doen.



Debby
23-8-2013
 Meld misbruik8-8-2013 11:24:59

Hey Melissa,

Dat ze hun best doen daar is geen twijfel over. Hen nog betrekken bij de planning is al niet meer nodig want heb alles dan maar zelf gedaan met een andere goede vriendin. Het gevoel dat ik hierbij heb is gewoon niet leuk - heb het gevoel dat ik mezelf niet meer kan zijn rondom hen omdat zij het toch oh zo zwaar hebben :-)



angelique
12-12-2012
 Meld misbruik8-8-2013 11:25:05

andere getuigen nemen !!!!! ik heb er mijn man zijn getuige ook uitgeschopt omdat die een veel wilder vrijgezellenfeest wou geven ... en eerlijk heb er geen moment spijt van gehad !!! integendeel er viel een pak last van mijn schouders toen ik hem eruit smeet !!!!!!



Ilse
13-7-2013
 Meld misbruik8-8-2013 11:25:45

Oei dat is inderdaad niet leuk! Maar ik zou hen wel even laten weten hoe jij je voelt met heel deze situatie. Het draait tenslotte toch om jou en je verloofde, niet ?
Als ze echte vrienden zijn moeten ze jouw steunen ipv het jou zo moeilijk te maken.
Gewoon eerlijk zijn is het beste volgens mij. Mss niet zo leuk om te zeggen tegen hun maar dat zijn nu eenmaal de minst leuke dingen bij de voorbereiding van een trouw. Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt met m'n schoonmoeder en ben ook eerlijk geweest tegen haar. En was nadat ik het gezegd had echt opgelucht en ze heeft mijn wensen ook gerespecteerd.

Hopelijk raak je er snel uit!
Succes ermee
Groetjes



Debby
23-8-2013
 Meld misbruik8-8-2013 11:28:36

Hey Angelique,

Dat was ik ook al aan het denken maar als ik dat doe ben ik hen kwijt en dat is ook weer niet de bedoeling. Ik trouw binnen 2 weken ;-)



Debby
23-8-2013
 Meld misbruik8-8-2013 11:30:32

Hey Ilse,

Ik heb hen er al eens over aangesproken en kreeg de wind van voren omdat ik niet begrijp hoe moeilijk ZIJ het wel niet hebben. Als ik niet zo gekwetst was zou ik ermee lachen ;-)



angelique
12-12-2012
 Meld misbruik8-8-2013 11:34:16

wij hebben hem ook niet meer gezien sinds dien ... erg vinden we dat niet !!! hij eeft zijn ware aard getoond !!!! jullie zijn het bruidspaar en jullie hebben het voor het zeggen en niet getuigen , ouders ......



Ilse
13-7-2013
 Meld misbruik8-8-2013 11:47:24

Als ze echte vriendinnen zijn geraak je ze niet kwijt!
Ze moeten ook als ze er niet mee eens zijn jou respecteren.
Vind het echt jammer voor je



Melissa
8-8-2015
 Meld misbruik8-8-2013 11:51:10

Je hebt zeker gelijk hoor, je zou gewoon kunnen zeggen dat je het heel mooi vind dat ze zo hun best doen en er helemaal voor gaan, maar dat ze vergeten rekening te houden met jou wensen en dat het op die manier niet aangenaam meer is



Debby
23-8-2013
 Meld misbruik8-8-2013 11:55:40

Ik denk inderdaad Ilse en Melissa dat als ik er op een kalm moment iets van zeg, er misschien meer begrip gaat zijn en ik hen dan niet zou verliezen maar dat moment gaat niet meer komen voor de trouw. As zaterdag is vrijgezellen en binnen 2 weken is het zover. Ik vrees dat als er iets miniscuul misloopt zaterdag een bommetje gaat ontploffen in de hele bende en dat dan het breekpunt zal bereikt worden... Ik zal laten weten hoe het geweest is. Misschien loopt alles wel gesmeerd en is alles vergeven en vergeten (wat ik betwijfel)



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik8-8-2013 12:16:11

Probeer er toch een leuke en onvergetelijke vrijgezellen van te maken!
Ken je die vriendinnen al lang?!
Hoop om erna toch een positief verslagje te lezen hier!
Succes!



Debby
23-8-2013
 Meld misbruik8-8-2013 12:20:04

Hey Cindy,

Ik zal mijn best doen - er zijn ook nog andere mensen waarmee ik plezier kan maken. Mijn beste vriendin 10 jaar en mijn nicht beschouw ik als mijn eigen zus (heel mijn leven dus). Daarom dat dit nu zo'n pijn doet.



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik8-8-2013 13:34:11

Oh dan zullen ze het toch wel goed voorhebben met je en u een toffe dag proberen bezorgen denk ik dan!
Komt goed!



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik8-8-2013 19:49:45

Kan ook veel heisa om niks zijn. De mijne maakten er ongelooflijk veel spel van de weken ervoor dat ik al dacht "oh jee, wat wordt dat?" en uiteindelijk was het een hoop spanning opgebouwd om... niets. Was veel flauwer dan ik verwacht had. Bleek ook dat ze mijn "ik ga niet op tafel dansen, karaoke zingen en bedelen om geld" geïnterpreteerd hadden als "geen zingen, geen dansen", dus toen een andere vriendin voorstelde een workshop Afrikaanse dans te doen werd dat meteen afgeketst. Ze hadden alles via mail geregeld en da's denk ik een beetje 't probleem geweest. Dingen worden gemakkelijk verkeerd begrepen als het gedrukt staat.
Mijn tip; als er zaterdag iets niet 100% naar je zin is, zeg het dan ook. Bij mij was één van de organiserende meisjes bij de tweede drankstop al thee aan het bestellen/ aan het afronden dus. En toen we een derde plekje wilden aandoen zei ze droog "wij moeten hier naar links voor 't hotel". Ik ben dus maar gevolgd terwijl ik eigenlijk wel zin had om te gaan dansen. Achteraf heb ik wel spijt dat ik niks gezegd heb.
Ik wil je hiermee helemaal geen schrik aanjagen of zo, integendeel. Ik hoop dat je een superleuke dag krijgt en er heel fijne herinneringen aan overhoudt!



Debby
23-8-2013
 Meld misbruik9-8-2013 10:28:41

Hey Jessie,

Bedankt voor uw berichtje - ik begrijp exact wat je bedoeld - ik had ook gezegd dat ik niet wou bedelen en als een halve gare door 't stad wou lopen. Maar nu denk ik ook dat ze alles vrij tam gaan houden. We zullen we zien binnen 24u ;-) ik laat jullie zeker iets weten



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik13-8-2013 13:10:29

Ik heb ook even deze post gelezen...ben blij dat de dag op zich wel is meegevallen!
Mijn vrijgezellen was een grote disaster...ik heb er zelf al veel georganiseerd voor vriendinnen en waren altijd super tof...dus ik had hoge verwachtingen voor de mijne...was me dat toen een tegenvaller!!!

groetjes!!




Debby
23-8-2013
 Meld misbruik13-8-2013 16:43:06

Sandra, ik had door al die zever op voorhand geen verwachtingen - dus kon het alleen meevallen :-D


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...