Terug naar overzicht
Dag PeggyOp deze site vind je héél veel misboekjes: http://www.adagioceremonie.be/html/nl/Downloads.asp Je pastoor zal dat waarschijnlijk ook wel eens uitleggen denk ik... Wij mogen pas in januari bij onze pastoor langs (2de helft van januari) dus ik weet het niet goed wat die daarvan zegt. Ik weet enkel dat je je misboekje eerst eens aan hem moet laten zien.Succes nog!GroetjesVeroniek20 07 2007
Hey,Wij moesten maar twee maand op voorhand bij de pastoor gaan. En wij hebben gewoon een gesprek gehad. En het misboekje mochten wij volledig zelf samenstellen en hij wou het dan gewoon eens nalezen en rekening houdend met zijn opmerkingen hebben we het aangepast.Maar normaal is de structuur van het misboekje hetzelfde, de teksten kan je zelf kiezen =)Groetjes,Christine
Op www.trouwshop.com is ook een forum. Onder het topic 'misboekje' of zoiets hebben er een aantal hun misboekje gezet. Leuk om te lezen, en ook om de reacties van anderen hierop te zien... Enige nadeel: veel dezelfde teksten. Adagioceremonie wordt door iedereen als bron gebruikt :-S
Ik wil je ons misboekje wel eens toesturen als je wil, hoor!Stuur me maar een mail:nvdrmeijden@home.nlGroetjesNathaliegetrouwd op 08-09-06
Hoi,Wij zijn er ook al mee bezig, maar nu zei de pastoor gisteren dat hij die uitleg pas in februari gaat doen en dat'k me niet moest opjagen...Ga dan toch al'n proefexemplaatje voorleggen denk'k!!!@ Nathalie: zou je me ook je misboekje willen doormailen? Heb je'n mailtje gestuurd.Groetjes,Katrien en Dirk18-08-2007
Wij zijn in september al bij onze pastoor geweest. Hij vond t wel grappig dat ik al met dat boekje wilde beginnen, maar dan heb je tenminste tijd om mooie teksten te zoeken. Wat wel een probleem is, want op internet vind je overal dezelfde teksten terug...Voor een huwelijk kan je kiezen uit een viering met of zonder eucharistie. Bij een viering zonder, heb je meer ruimte om andere teksten in te brengen. Wij hebben gekozen voor een viering met, vermits daar ook al vele mooie teksten kunnen. Hoop dat je hiermee al geholpen bent.Groetjes!els07-07-2007