Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwkaarten

  29-7-2013 21:21:26
Hallo allemaal,

Weer even een kleine oproep om hulp! Om de kosten wat te beperken dacht ik de trouwkaarten zelf te ontwerpen en te printen. Maar nu is de vraag of er een programma is dat makkelijk in gebruik is en waarbij je toch een mooi resultaat kan bekomen.

Alvast bedankt!

Groetjes
Sara

Sara
16-8-2014
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1356


Marie
10-8-2013
 Meld misbruik29-7-2013 21:59:26

Fotogoed. Designer
Kan je gratis downloaden en is heel gemakkelijk om met eigen foto's bv een uitnodiging te maken. Wij hebben 't ook zo gedaan en zijn erg tevreden met 't resultaat en de service (voordelig, goede kwaliteit papier én snel geleverd aan huis)

Groetjes!



kris
14-12-2013
 Meld misbruik30-7-2013 6:56:58

wij hebben alles gemaakt met publicher van office en zijn wel tevreden over het resultaat ik kan u wel een voorbeeld doormailen als je dat is wil zien mvg kris & jill



kelly
2-5-2014
 Meld misbruik30-7-2013 7:55:17

Misschien ook eens kijken bij tadaaz.be Die vallen goed mee qua prijs en je hebt ze snel geleverd Online kan je kaarten aanpassen en bekijken in 3d



kathleen
9-8-2014
 Meld misbruik30-7-2013 9:53:40

kris wil je mij ook eens een voorbeeld mailen aub?
kathleen.valkenaars@gmail.com



marijke
17-8-2013
 Meld misbruik30-7-2013 11:40:18

ik heb mijn kaarten ontworpen in Paint Shop Pro. Een degelijk alternatief voor Photoshop maar echt stuken goedkoper!

Let wel, als je zelf gaat ontwerpen moet je rekening houden met de kleuren. Op een pc scherm zijn je kleuren in RGB, als je ze later gaat afdrukken komt dit in CYMK. Ik heb daar nog nooit echt problemen mee gehad tenzij nu met het monogram die op onze trouwkaart stond. Het kleur dat we hadden gebruikt kwam heel flets uit de printer. Dit moest worden bijgewerkt.

Als je de uitnodigingen achteraf laat drukken zullen zij je wel kunnen verder helpen.



Sara
16-8-2014
 Meld misbruik30-7-2013 13:54:47

Hallo Kris ,
Zou je mij alsjeblieft een voorbeeld kunnen doormailen?
saartje143@hotmail.com

Alvast enorm bedankt.
Een heel goede vriend zou deze op het werk kunnen laten afdrukken dus
het zou leuk zijn moest ik de uitnodigingen zelf kunnen maken en in jpg doorsturen
om te laten afdrukken.

Groetjes en bedankt allemaal voor jullie nuttige tips!



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik30-7-2013 14:34:14

Dag Kris,
voor mij graag ook een voorbeeld van jullie kaart aub!
cbroothaers@yahoo.com
Dank u, Cindy



Naomi
22-2-2014
 Meld misbruik30-7-2013 15:25:19

Dag Kris zou je naar mij ook een voorbeeld willen doorsturen ? :)
naomi_vanm@hotmail.com

alvast bedankt



Michele
14-9-2013
 Meld misbruik5-8-2013 16:27:12

hey

Wij hebben de onze volledig in Word gemaakt en dan via hoge resolutie omgezet naar pdf en van daaruit geprint. Perfect gelukt

groetjes



kathleen
9-8-2014
 Meld misbruik7-8-2013 23:26:52

Michele wil je misschien eens een voorbeeld sturen?
kathleen.valkenaars@gmail.com



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik8-8-2013 11:59:51

Voor mij ook graag een voorbeeldje aub Michele!
cbroothaers@yahoo.com
Dikke merci, Cindy


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info