Nu Online
Momenteel zijn er 93 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Intrede feestzaal

  25-7-2013 18:17:46
Hey iedereen,
Na lang zoeken hebben we een liedje gevonden om de feestzaal te betreden, alleen vragen we ons nog af op welke manieren dit allemaal kan? Ik ben al op een feest geweest waar het bruidspaar zelf wild begon te dansen, wat natuurlijk super is om te zien. Probleem is dat wij beide wat meer rustige types zijn dus zoiets past niet echt bij ons...
Zijn er nog leuke manieren om een leuke entree te maken? Hoe doen jullie dit?

Isabelle
13-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 964


Sophie
18-5-2013
 Meld misbruik25-7-2013 19:20:20

Gewoon binnen gaan :-)



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik25-7-2013 20:09:47

Wij zijn hand in hand binnen gegaan met een grote smile!!!!!!!!!!!
Wel na een ongelooflijke intro van onze ceremoniemeester/kameraad, alleen jammer dat ik hier geen foto's gepost krijg...



alki
13-9-2013
 Meld misbruik25-7-2013 22:24:53

kunnen onze entree hier nog niet zetten . maar kijk gewoon naar iets dat bij u past . iets wat iets over het koppel zegt .


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...