Terug naar overzicht
Ik hield het niet droog tijdens het schrijven en ik heb ze gisteren mogen uitspreken en ook dan hield ik het niet droog :).Ik heb een pauzetje moeten inlassen halfweg, omdat ik overmand werd door emoties. Maar dat mag op zo'n moment!
Haha. Ik had hetzelfde MAAR op het moment zelf heb ik het vrij goed kunnen volhouden. Wel met een bibberstemmetje en een traantje of vijf maar het lukte :) En als je het niet kan drooghouden: maakt niet uit! Maakt het nog zo mooi!
Ik ben aan het oefenen, door af en toe mn geloften eens tegen mijn toekomstige op te zeggen. ;) Het maakt ze misschien minder speciaal op de dag zelf, maar ze komen recht uit het hart. Ik ben super emotioneel en ik krijg geen woord meer uit mijn keel eens er tranen komen, dus da's voor mij wel nodig dat ik het redelijk droog houd. ;)
Ik heb de laatste jaren veel meegemaakt en ik heb de indruk dat elke keer ik die geloftes nalees ik overloop van emoties. Het lijkt dan ook alsof alles er van al die jaren uitkomt en dat wil ik natuurlijk ook niet !Dus ja we zullen het moeten afwachten...een traantje kan best mooi zijn maar ik vrees voor een heuse waterval bij mij