Terug naar overzicht
Ik ben nog zover niet (maar mijn misboekje is wel al af), maar ik denk niet dat het nodig is om alles in het misboekje te zetten. Het is je eigen keuze. Je kan altijd later nog die teksten terugvragen aan de getuigen, dan heb je ze ook.Ik had ook tegen onze pastoor gezegd dat hij mocht improviseren, omdat ik dacht dat het anders te moeilijk zou zijn dat hij alles moest van buiten leren, maar hij leest dat ook gewoon af zei hij. Ik denk dat hij niet zo graag improviseert, dus in mijn geval komen alle teksten in het misboekje.Met Rent-a-priest heb ik geen ervaring.
Bij ons komen de teksten in het boekje die we konden kiezen uit voorbeelden en eigen inbreng. De bindteksten van de pastoor en een bepaalde "toespraak" die hij zal doen, die staan er niet in. De pastoor zal dat dan waarschijnlijk van zijn eigen papieren aflezen, neem ik aan? Je kan ook altijd de teksten van de getuigen op papier vragen en gewoon bij je misboekje bewaren achteraf?
Tamara, hoe schrijf jij dat dan in het boekje ? Zodat de mensen kunnen volgen en zien dat dan de pastoor aan de beurt is? Of hoe leg ik dat hier best uit :-)
Ik heb gewoon als titel "Toespraak" gezet en niets eronder. Dat wordt dan gevolgd door een regel tussen en de titel van het volgende. We hebben wel alle andere onderdelen in het misboekje staan, maar de pastoor heeft gezegd dat hij die aan elkaar zal praten en ook zal aangeven wanneer iemand moet lezen. Die bindteksten staan er dus ook niet in.