Nu Online
Momenteel zijn er 137 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kriebels ... de huwelijksreis is geboekt. Tips voor thailand??

  10-7-2013 11:29:32
elke dag kom ik hier toch even piepen .... zo zalig om de verslagen te lezen.
Voor ons is het nog 184 dagen, maar ik 'hoop' dat het snel zo ver is.

Het is allemaal zo spannend.
De huwelijksreis staat vast ... thailand is geboekt... we gaan zelf rondtrekken zonder reisbureau. Ik hoop dat het meevalt.
Iemand soms ervaringen of tips ivm thailand?

Dank jeeeeee

Elke
11-1-2014
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 949


ludivine
13-9-2013
 Meld misbruik10-7-2013 11:46:30

Hoi Elke
met 64 dagen op de teller begint het voor mij ook te kriebelen.

wij gaan ook naar Thailand zonder reisbureau ;-)
wij doen 4 dagen Bangkok , 2 dagen junglerafts en dan nog een weekje lekker ontspannen aan het strand... verlang zo é



Sarina
17-8-2013
 Meld misbruik10-7-2013 14:12:07

Wij zijn vorig jaar in maart naar Thailand geweest.. Zijn toen 2 dagen in Bangkok geweest en dat was voldoende vonden wij :) hebben daar een fietstocht gedaan met Ko van Kessel, echt geweldig leuk zo zie je echt veel van Bangkok.
Daarna zijn we verder door naar het zuiden gereisd (eerste nacht met de nachttrein) naar Surat Thani. Daar hebben we een bus genomen naar het Khao Sok national park om daar 3 nachten te logeren in junglehutten. Enorm leuke ervaring, daar hebben we ook grotten bezocht, junglewandeling, boottocht op het Chiew Lan Lake, varen met de kano op een van de riviertjes, olifantenrit...
Na 3 nachten jungle verlang je wel terug naar wat comfort, zee en strand.. Na het bezoeken van het Park Phang Nga met het befaamde James Bond eiland, zijn we op Krabi aangekomen, hier bleven we 2 nachten. Daar kan je mooie en leuke boottochten maken naar de phi phi eilanden (eiland van 'the beach'), daar kan je snorkelen etc.. En als laatste waren we toen doorgegaan naar het eiland Koh Samui waar we nog 4 dagen op het strand gelegen hebben, het eiland met de scooter rondgereden, watervallen bezocht.. zoveel te doen :D Echt een super geweldige reis, perfect voor een huwelijksreis!



Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik10-7-2013 20:42:00

Nog nooit in Thailand geweest, maar mijn ouders zijn daar op huwelijksreis geweest en het zag er prachtig uit. Zal genieten zijn!



Elke
11-1-2014
 Meld misbruik16-7-2013 16:47:57

bedankt voor jullie reacties!
Tof om te lezen.
ik hoop dat het daar meevalt in Thailand.
Wij zoen ongeveer dezelfde reis als jullie Sarina. Enkel voegen wij het noorden (chiang mai er nog aan toe).

Ludivine, veel geluk op vakantie en geniet van jullie dag ;)!




Severien
18-7-2014
 Meld misbruik13-9-2013 19:44:09

Wij zijn net terug van Thailand :-) Mijn verloofde heeft me daar ten huwelijk gevraagd!!
Wij hebben de reis met Fox groepsreizen gedaan en dus ook Chiang Mai gedaan. Chiang Mai was volgens mij wel een aanrader, we vonden het daar heel leuk!

Je kan dus gerust op de website van Fox eens kijken naar de 15 daagse rondreis Noord Thailand en zo zien wat wij hebben gedaan. Wij hebben er alvast van genoten!



kim
4-8-2012
 Meld misbruik1-10-2013 22:12:03

Ik ben naar Thailand geweest voor huwelijksreis het mooiste wat we gezien hebben is Tachai island met combinatie rondleiding op het strand (uitleg krabben,..) en snorkelen in het blauwe water (als je goed zoekt kan je daar clown visjes vinden, wij hebben er toch een een drietal gevonden). We hebben heel wat tours gedaan in het zuiden (james bond, snorkelen, quads, rafting, bamboerafting, olifantenrit, big buddah,...) Enkele shows gezien ook (phuket phantasea vonden wij niet goed maar dat hangt natuurlijk af van persoon tot persoon).

Prachtig land om te bezoeken en het is niet nodig om schrik te hebben om daar iets vreemds te eten (zeker eens proberen). Wij zullen zeker nog eens teruggaan naar Thailand.

groetjes,

Kim


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums