Nu Online
Momenteel zijn er 240 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kostprijs drukwerk wat is aanvaardbaar?

  30-11-2006 11:04:38
Hoi allen

Wij hebben juist een offerte gekregen voor onze uitnodigingen. Ik maak de uitnodigingen zelf en ga ze laten afdraaien bij een drukker.

Nu hebben we een offerte gekregen, maar ik weet daar totaal geen prijzen van! Kunnen jullie me wat helpen of het een aanvaardbare prijs is?
Voor 200 kaartjes zou het 452,60 euro zijn, incl. omslag, aankondigingskaart (42X15,5cm) en feestkaartjes.

Alvast bedankt!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

Veroniek

Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 650


Wendy

 Meld misbruik30-11-2006 12:37:24

Hey Veroniek,

Op het eerste zicht lijkt mij dat nogal veel, maar ik zou het eigenlijk ook niet weten. Het hangt natuurlijk af van het formaat, werk je met foto, is het in zwart-wit of kleur, moet er gesneden/geplooid worden, ...
Best gewoon offerte vragen bij meer dan een drukker zodat je vergelijkingsmateriaal hebt.

Succes!!



Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik30-11-2006 13:11:22

Hey Veroniek,

ik ben Katrien en ik ga volgend jaar in augustus trouwen. Voor ons is het drukwerk gratis omdat mijn vriend zelf een grafisch bureau heeft in Malle. Hij doet dat in bijberoep en is daarom in de meeste gevallen goedkoper dan gewone drukkers die vaste prijzen moeten vragen omwille van bepaalde kosten. Ik wil me echt niet opdringen, maar je kan altijd bij hem een offerte laten maken. Zijn e-mailadres is ilkagb@telenet.be en hij heeft een website: http:\\www.ilkagb.be
Nog veel succes!

Groetjes Katrien (18/08/2007)



Bart

 Meld misbruik30-11-2006 14:47:25

als je de uitnodigingen zelf ontwerpt zou ik toch eens een kijkje gaan nemen op http://www.printcarrier.com

Voor een 100tal geplooide folders in dubbel din lang formaat (4/4 druk) betaal je net geen 170 euro.
Dan heb je nog 300 euro voor je enveloppen ;)

En ... de prints en service zijn schitterend.

cheers, Lebart
http
://users.telenet.be/lebart



mieke
7-7-2007
 Meld misbruik30-11-2006 23:08:54

waarom niet in een copiercentrum op speciaal papier, ik denk dat ik da ga doen...



Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik1-12-2006 7:39:59

Hoi,

Ik ga niet naar een copiercentrum, maar zal onze uitnodigingen op mijn werk afdrukken. Daar hebben ze copiermachines van zeer goede kwaliteit. Dat kost mij dan maar € 0,12 per uitnodiging en ik heb mooie enveloppen gekocht voor € 0,25/stuk. De prijzen in een copiercentrum zullen ook wel meevallen.

Veel succes!

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl



Christine
30-9-2006
 Meld misbruik1-12-2006 8:32:44

Hey,

Wij hebben onze kaart zelf ontworpen en thuis afgedrukt en dik papier en enveloppen gaan halen bij ava.

Wij hebben dan thuis wel een professionele printer staan, dus je zag het niet dat het zelfwerk was =)
En het snijden op het werk gedaan met hun snijmachine.

Groetjes,
Christine



Dany
24-5-2008
 Meld misbruik1-12-2006 13:35:32

Ga je dit laten drukken bij een digitale drukkerij? Indien dit niet zo is is de prijs te rechtvaardigen hoor. Hangt ook af van het soort papier je kiest, aantal kleuren, gewenste specialekes, ...

als je vragen hebt kan je die steeds doormailen naar danyv@dandai.be... Ik ben zelf actief in de grafische sector en kan je indien gewenst wel antwoorden op vragen hoor.



Veroniek

 Meld misbruik1-12-2006 15:46:31

Hoi allen

Bedankt voor de reacties!

Ik heb het kaartje zelf ontworpen en ging het ook zelf afprinten thuis, maar dat is onmogelijk geworden door het ontwerp... Je computer zit met marges en het resultaat is toch niet echt zoals we het wensen. Ook is het niet zo gezong voor je printer om er dikker papier in te steken dan gewoon papier (als je maar een gewone printer hebt) omdat dat de slijtage bevordert (vnl. van de wieletjes) en we hebben er toch meer dan 200 nodig...

We hebben 1 kleur gekozen (ivoorkleur qua papier en bruine tekst), het papier is dus ivoorkleurig en 250 gr (wat we willen hé!) Ons ontwerp is een drieluik met aan de voorkant in het midden van de kaart de letter V die in het midden gesplitst wordt als je de kaart opendoet... (weet niet of dit zo speciaal is voor de drukker)

Alvast bedankt!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info